EB_Veyron Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Vurdert Five Fingers lenge selv. Noen som vet om de selges i butikk i Norge? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Hvor prøvde du de? De er 89 euro på hjemmesiden. Skal vurdere til sommeren siden jeg løper i lysløyper. I USA. De var t.o.m på salg ... Bummer Hvilken modell prøvde du? Er litt bekymret for at mye stein og dritt kommer inn på classic modellen. Skal ikke se bort i fra at det var den modellen jeg prøvde. Men vær forsiktig med å bestille de på nettet, sånne sko må du prøve på. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Vurdert Five Fingers lenge selv. Noen som vet om de selges i butikk i Norge? De gjør ikke det lenger, så vidt jeg vet. Og det er et lite problem, siden jeg antar charles har et godt poeng i innlegget ovenfor. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Nei, har søkt litt rundt, men fant ikke noe. Kun _nett_butikken brandos.no, men der er det dyrt og dårlig utvalg i størrelser og modeller. Tror i så fall jeg skal ha enten KSO eller Flow modellen da begge disse sannsynligvis holder møkka ute av skoene (flere som også haddde problemer med det på de andre modellene). Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Vibram selv sender ikke til Norge. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 Kjøpt meg nye sko i dag. Bildet ligger i bildetråden her Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Snuser på loafers om dagen...what ya think(og ja, jeg skal ha røde): Cole Haan, Robert Wayne eller Mentor Heller nok egentlig mest mot enten de øverste eller de nederste... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 De midterste var finest. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Nja, jeg er litt usikker på den hvite sålen på dem... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Syns egentlig ingen av dem var så veldig pene, men de i midten var de jeg hadde valgt om jeg måtte velge. Edit: Oy, det er hvit såle på dem ja, tror vist jeg bør stille på kontrasten eller noe på denne skjermen... Nei, det var ikke så pent med hvit såle nei. Endret 23. april 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Jeg liker de i midten best. Synes dog ikke det var pent med hvit såle på de. På de øverste synes jeg sålen og klumpen bak kræsjet. Ser ikke ut som de går i ett på noen som helst måte, og hullene på de nederste likte jeg ikke helt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Takk shopstyle.com...fant endelig ett par jeg virkelig like selv: Tonino Lamborghini Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 De var meget pene. Synes egentlig de øverste var kulest ved første øyenkast, men er noe med den ... greien bakpå som bare var utrolig turn-off. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Hvorre: pene! Ser at de hadde et par andre farger også, kanskje jeg skal få ut fingeren og bestille. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Jeg vurderer om jeg skal slenge inn en bestilling nå eller vente til slutten av russetida, for jeg aner virkelig ikke hvor mye penger det kommer til å gå der... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Hva syntes om disse? og På bildet var den hvite sålen veldig dominerende, syntes ikke den var så dominerende i butikken, men var det som gjorde meg usikker. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 De nederste var ugh. Mest på grunn av sålen, ser ut som billig sko fra Dinsko. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Enig, i hvertfall på det bildet der. Hvordan likte/mislikte du de øverste? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Jeg likte de øverste, men sier meg enig med Bebe på de nederste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå