Kjekssjokolade Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 kjøpte meg nettopp et par fete sko. jeg liker de virkelig godt: SWEAR SHOES passer til det meste, kan til og med bruke de til dress :=) (dårlig bilde) 8900630[/snapback] Det så jo nesten ut som snowjoggere Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 kjøpte meg nettopp et par fete sko. jeg liker de virkelig godt: SWEAR SHOES passer til det meste, kan til og med bruke de til dress :=) (dårlig bilde) 8900630[/snapback] Det så jo nesten ut som snowjoggere 8901229[/snapback] Nja... Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 kjøpte meg nettopp et par fete sko. jeg liker de virkelig godt: SWEAR SHOES passer til det meste, kan til og med bruke de til dress :=) (dårlig bilde) 8900630[/snapback] Det så jo nesten ut som snowjoggere 8901229[/snapback] Nja... 8902857[/snapback] Ja, ser en likhet men det er kun bildet (måten de er knytt på). Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 De er sikkert fete in real life, men det bilde av dem var litt uheldig synes jeg...bringer som sakt fram snowjoggerne i dem Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg sier: 80-talls månestøvler når jeg ser det der. Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg sier: 80-talls månestøvler når jeg ser det der. 8906477[/snapback] jaja, synes månestøvler er kult jeg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Nye sko: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Blæ, på bildene ser de ut som veldig vanlige Lacoste-sko, men de skiller seg egentlig en del ut. Hva synes dere ellers om disse? Fant dem i skapet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 23. juni 2007 av FredericC Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Nye sko: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Blæ, på bildene ser de ut som veldig vanlige Lacoste-sko, men de skiller seg egentlig en del ut. Hva synes dere ellers om disse? Fant dem i skapet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8927782[/snapback] Skiller seg ut med hva da? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Formen, åpningen i skoen, lissene. Ligner ingen andre jeg har sett. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Formen, åpningen i skoen, lissene. Ligner ingen andre jeg har sett. 8927955[/snapback] Okay. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Nye sko: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Blæ, på bildene ser de ut som veldig vanlige Lacoste-sko, men de skiller seg egentlig en del ut. Hva synes dere ellers om disse? Fant dem i skapet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8927782[/snapback] Skiller seg ut med hva da? 8927926[/snapback] De brune Adidas skoene der var fete, hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 På Magnussen sko i Drammen tror jeg =) Men de er faktisk fra 8.klasse, begynner straks i 3., så er ikke sikker på om de er i produksjon lenger. Tror også de er limited edition Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hmm noen som har forslag til neste kjøp av sko? Har et par blåruta Vans og et par rutete Converse-Allstars, men begge parene er ganske utslitt. Ser etter noe som skiller seg litt ut, men i samme stilen som begge nevnte. Noen forslag? Noen som forresten vet om steder de selger lave Allstar sko? Finner ikke mange i Oslo :/ Har lett rundt ved Jernbanetorget, byporten, soul, City osv. pf Takk Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg har sko som forhåpentligvis ikke signaliserer noe som helst om meg. Jeg håper jeg aldri kommer i kontakt med et menneske som, basert på skoene mine, velger å tro at jeg er "akkurat som alle andre". 8644551[/snapback] Du kommer uansett ikke bort i fra at skoene er det plagget som sier mest om en person. 8645494[/snapback] Haha, dette må være det mest idiotiske jeg har hørt noensinne. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg har sko som forhåpentligvis ikke signaliserer noe som helst om meg. Jeg håper jeg aldri kommer i kontakt med et menneske som, basert på skoene mine, velger å tro at jeg er "akkurat som alle andre". 8644551[/snapback] Du kommer uansett ikke bort i fra at skoene er det plagget som sier mest om en person. 8645494[/snapback] Haha, dette må være det mest idiotiske jeg har hørt noensinne. 8984958[/snapback] Syntes det hørtes litt rart ut selv Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Går man med slike sko så går man ikke akkurat med Armani på kroppen og gredd hår. Så den holder nok ikke. Å dømme folk etter sko er latterlig. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 De skoene jeg bruker mest begynner å bli temmelig slitt på innsiden, men ser helt ok ut på utsiden. Kjøpt billig på økonomisko. Ellers så har jeg tre par ballerinasko som jeg sjeldent bruker, et par converse og en haug med andre som jeg ikke bruker så ofte. Tror jeg trenger et par nye snart Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Må ha meg nye sko snart. Kom gjerne med tips Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 YvesSaintLaurent: Har nettopp kjøpt meg Adidas Gazelle. Hvite, med grønne striper. Veldig behagelige å gå i. Finner ingen bilder, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå