Tanner Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Kom nesten med fitpics av nike skoene mine idag KongKake. Ble ikke noe av det da jeg ikke fant en kabel som passet til kameraet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Meh, dårlig gjort. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Noen produsenter, gjerne engelske, som fører fine monkstraps? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Mener Loake har noen monkstraps sko. Det er Engelsk. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Engelsk, ja. Det er tøft it's tough Endret 17. april 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Aldri vert noe fan av Moods of Norway, men når jeg så disse i går, så måtte jeg bare ha dem... Hva syntes dere? .Salbu! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Var ikke noe spesielt gale til å være fra MoN, men jeg er ikke noe fan av den traktoren de absolutt skal ha på alle plaggene deres, det irriterer meg. Hadde vært bedre om skoen var uten det og det cocktail glasset. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Leste en artikkel i Dagbladet i dag om "barfot"-sko, og ble umiddelbart slått av hvor logisk og flott dette virket: http://www.dagbladet.no/2010/04/17/kultur/debatt/jogger/trening/11316085/ Merket Terra Plana blir nevnt i kommentarene, og de har følgende hjemmeside: http://www.terraplana.com/ Av disse likte jeg f.eks. modellene Oak og Dylan ganske godt: Vet noen om Terra Plana blir solgt noe sted i Oslo? Har også kikket på www.vibramfivefingers.it, men jeg får grøsninger av de tærne Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Leste en artikkel i Dagbladet i dag om "barfot"-sko, og ble umiddelbart slått av hvor logisk og flott dette virket: http://www.dagbladet...ening/11316085/ Jeg er overbesvist. Kanskje Conversa mine ikke er så dumme løpesko/joggesko likevel? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Leste en artikkel i Dagbladet i dag om "barfot"-sko, og ble umiddelbart slått av hvor logisk og flott dette virket: http://www.dagbladet...ening/11316085/ Har også kikket på www.vibramfivefingers.it, men jeg får grøsninger av de tærne Har sett på de vibram fivefingersene jeg også. Kunne tenkt meg å prøve, men jeg vil ikke betale 1000 for de i norge. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Leste en artikkel i Dagbladet i dag om "barfot"-sko, og ble umiddelbart slått av hvor logisk og flott dette virket: http://www.dagbladet...ening/11316085/ Har også kikket på www.vibramfivefingers.it, men jeg får grøsninger av de tærne Har sett på de vibram fivefingersene jeg også. Kunne tenkt meg å prøve, men jeg vil ikke betale 1000 for de i norge. Jeg har sykt lyst på et par, driter i hvordan de ser ut. Har prøvd dem, men var dum så jeg kjøpte ikke... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Hvor prøvde du de? De er 89 euro på hjemmesiden. Skal vurdere til sommeren siden jeg løper i lysløyper. Endret 18. april 2010 av thrice Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Hvor prøvde du de? De er 89 euro på hjemmesiden. Skal vurdere til sommeren siden jeg løper i lysløyper. I USA. De var t.o.m på salg ... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Hvor prøvde du de? De er 89 euro på hjemmesiden. Skal vurdere til sommeren siden jeg løper i lysløyper. I USA. De var t.o.m på salg ... Bummer Hvilken modell prøvde du? Er litt bekymret for at mye stein og dritt kommer inn på classic modellen. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har prøvd disse: Disse er også svært lette, og kjennes ut som man er rett på barfoten. De koster vel rundt 1000 i Norge. Vurderer de sterkt. Trenger ikke Mizuno-sko til 2000,- virker det som Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Nike Lunar racer 2 samt Asics sin runner modell (tror den heter det) er også sko som er utrolig lette. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Jeg løper med Nike Frees, som du postet ovenfor Kavinsky, og er vanvittig fornøyd, de er veldig lette og gode å løpe i, kjenner ingenting til problemene jeg hadde før. Neste gang jeg trenger nye sko er det godt mulig jeg går for et par fivefingers. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har også Nike Free, og jeg er meget fornøyd med dem! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Helt greit det som er postet hittil, men det hadde vært fint med litt input til vanlige sko også, ikke bare joggesko. Har en drøm om å svitsje til "barefooting"-sko på jobb, fritid ... tror ikke Fivefingers noensinne vil bli veldig dressy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå