AT1S Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Går sjeldent ille med enkle loafers. Hvordan er de sydd på sålen? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Slik. Kan forøvrig bekrefte at skoene til SLIguy var røde, ikke rosa. Endret 15. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Syns de var fine, men hadde vært finere om de ikke hadde hatt den ekstra sømmen som går som en liggende U på den "bøylen" på vristen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Kan forøvrig bekrefte at skoene til SLIguy var rosa, ikke røde. Bullshit, de er røde. Nå har jeg studert fargen nøye og jeg kan ærlig ikke se at de er rosa, men greit nok. I så fall må det være en svak nyanse som så vidt kan anes. Endret 15. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Ikke noe galt med rosa sko imo. Sier ikke at dine er rosa, snakker bare generelt. Men må jo funke med resten av antrekket da. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Med blå chinos og en hvit skjorte burde det bli ganske heftig antrekk etter mitt syn. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Så du vil gå fra hvit til blå til rød? (Topp til bunn) Ikke helt overbevist her, tror det kan kræsje veldig. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Når du sier det sånn, så virker det litt uheldig å blande så heftig og rart ja. Ok, men dersom jeg har den blå chinosen hva kan jeg ellers ha på for at det skal bli litt heftig? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Kan forøvrig bekrefte at skoene til SLIguy var rosa, ikke røde. Bullshit, de er røde. Nå har jeg studert fargen nøye og jeg kan ærlig ikke se at de er rosa, men greit nok. I så fall må det være en svak nyanse som så vidt kan anes. Fargene skulle selvsagt stå i motsatt rekkefølge. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 JEg liker ikke knallblå bukser, må være navy isåfall. Liker ikke knallrøde heller forsåvidt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Tja, har et par knallblå chinos fra J. Lindeberg jeg kjøpte i fjor. Har brukt de et par ganger, litt spesielle, men de er flotte! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Hvis det er de jeg tenker på så er de ganske fete Henrik. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Kjøpte disse på HM i går.. Ser ganske greie ut for å koste 99,-. Men kvaliteten er nok ikke allverden. Endret 15. april 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Sett ovenfra og knytt slik så de rimelig jentete ut. Syns de var fine, men hadde vært finere om de ikke hadde hatt den ekstra sømmen som går som en liggende U på den "bøylen" på vristen. Det er jeg faktisk helt enig i. Synes ikke den detaljen tilfører noe positivt. Endret 15. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Sett ovenfra og knytt slik så de rimelig jentete ut. Syns de var fine, men hadde vært finere om de ikke hadde hatt den ekstra sømmen som går som en liggende U på den "bøylen" på vristen. Det er jeg faktisk helt enig i. Synes ikke den detaljen tilfører noe positivt. Må si meg litt enig Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Hva skjer med at alle har lik avatar? Nerds vs Cool Guys? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Lurer på hvor mange som har spurt om det samme.. Endret 16. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Er det ulovlig å spørre da? Bor ikke i mote og velvære-delen av forumet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 De har en tendens til å svare hissig når noen spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå