Atald Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Btw, hva synes dere om Eurosko sine plims? Vurderer å kjøpe meg et par eller to som enkle sommersko. Plims går i stykker uansett hva, så da gidder jeg ikke å bruke noe særlig mer enn 300,- på et par uansett. http://www.eurosko.no/static/images/products/v10/10V0220.jpg Helhvit såle hadde gjort seg når skoen er hvit. Plukket med prikk like i Navy fra etellerannet sted i London i fjor. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Btw, hva synes dere om Eurosko sine plims? Vurderer å kjøpe meg et par eller to som enkle sommersko. Plims går i stykker uansett hva, så da gidder jeg ikke å bruke noe særlig mer enn 300,- på et par uansett. Jeg liker de. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Kommer nok til å kjøpe et par til å ha på Hovefestivalen i sommer, der blir skoene utrolig skitne uansett, og 300 kroner er mye mindre enn de fleste andre skoene jeg har. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Lønner seg med billige sko på festival ja. Har noen sko som kun blir brukt på festival Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Har planlagt å kjøpe de Liverpool loaferene som fkm har. Postet her. Men jeg er litt i tvil om jeg skal ha beige eller marineblå. Noen som har tips til hvilken farge jeg skal velge? Edit: tror nok det blir beige det passer bedre til de klærne jeg har. Endret 14. april 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Men navy er mye finere. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Btw, hva synes dere om Eurosko sine plims? Vurderer å kjøpe meg et par eller to som enkle sommersko. Plims går i stykker uansett hva, så da gidder jeg ikke å bruke noe særlig mer enn 300,- på et par uansett. Jeg liker de. Yey! Så på noen plims på DNA i dag, helt hvite til 299,- eller 399,-, helt kurante, men tror faktisk jeg liker Eurosko sine bedre. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Har planlagt å kjøpe de Liverpool loaferene som fkm har. Postet her. Men jeg er litt i tvil om jeg skal ha beige eller marineblå. Noen som har tips til hvilken farge jeg skal velge? Edit: tror nok det blir beige det passer bedre til de klærne jeg har. Har du noen oversikt over hvilke farger som finnes? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Det ble beige gitt, vet de har også brune, lilla og navy. Mulig de har grønne også, men usikker. Kan slenge ut bilde senere, er hos min mor nå. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Liker disse veldig godt: Any thoughts? Endret 14. april 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Det ble beige gitt, vet de har også brune, lilla og navy. Mulig de har grønne også, men usikker. Kan slenge ut bilde senere, er hos min mor nå. Ikke røde? I såfall blir det enten navy eller lilla på meg... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Liker disse veldig godt: Syns de er kule jeg også. Er bildet fra Sole Service? Ikke røde? I såfall blir det enten navy eller lilla på meg... Tror ikke jeg så røde i dag, men man får de sikkert i røde, er vel bare å høre. De har de hos 'Skohagen' og Valkyrien sko. Poster straks bildet av mine i bildetråden. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Okay. Må en tur innover til Oslo en dag før, under eller etter russetiden og handle meg ett par sko til sommeren Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 jeg har et par skatesko og et par joggesko Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Liker disse veldig godt: Syns de er kule jeg også. Er bildet fra Sole Service? Ja, bildet er hentet fra nettsiden deres. De er dritkule, vurderer å kjøpe et par mot våren, spørsmålet er bare i hvilken farge. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Ganske kule, ville satset navy, men spørs vel hva du kan kombinere den i forhold til klesskapet ditt Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Hvis de som er på bildet er fargene som finnes ville jeg valgt navy, om det ikke klæsjer helt med garderoben din. Endret 14. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Liker disse veldig godt: Any thoughts? Barske sko. Jeg holdt på å kjøpe et par av dem selv, men den fornuftige delen av mitt hode slo inn for en gangs skyld. Jeg har i grunn nok sko for tiden. Kule var de uansett Frdlr. Endret 14. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Skjønner godt at fristelsen nesten ble for stor, hehe. Heller nok mot navy, ja. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 jeg har et par skatesko og et par joggesko gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå