KKake Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har tatt i bruk noen sneakers av lær nå, hva kan jeg gjøre for å vedlikeholde dem best mulig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ikke impregner dem for ofte, det ødelegget det naturlige fettet i lær (som i og for seg gjør dem ganske vanntett i utgangspunktet), i tillegg finnes det forskjellige "voks"-typer og fett-greier du kan smøre dem inn med, og egne "balsamer" (jeg kommer ikke på et bedre ord, seriøst), som holder læret smidig og er greit å bruke om de har vært våte. Ikke tørk dem med vifte/ovn om de har vært våte, det kan tørke ut læret og forkorte levetiden deres ganske brutalt. Bruk alltid en fuktig klut i første omgang om du skal rengjøre dem, harde rengjøringsstoffer er virkelig ikke the way to go om du har planer om å beholde skinnskoene dine en stund. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Så voks for lærsko og denne "balsamen" er det jeg skal kjøpe da? Takk for tips forresten. Endret 13. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 En pussebørste kan også være greit å ha. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvor mye koster det, og hvor får jeg tak i det? Har de vanlige kjedene det (EuroSko, DNA osv)? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Det burde ikke være vanskelig å finne, og det er ganske billig. Merket Kiwi er vanlig, og regnes som bra. Koster rundt 30 kr for en boks på nettet. NB: Ikke bruk voks mørkere enn skoa med mindre du vil ha mørkere sko! Endret 13. april 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Tips til sider, både innlands og utenlands, med billige sko? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har bestilt 2 skopar derifra nå. Pluss mye voks. Det andre er kom til Norge idag, å gikk rett igjennom tollen pga jeg handlet fra privat person som merket pakken med gift. Det burde ikke være så farlig å handle fra ebay hvis du ser på karakterene selgerne har. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Kommer vel til kort når det gjelder alder og VISA-kort. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Hvis det er streetwear-sko sneakers du er ute etter kan jeg anbefale: Stress.no Soleservice.no Karmaloop.com Endret 13. april 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det burde ikke være vanskelig å finne, og det er ganske billig. Merket Kiwi er vanlig, og regnes som bra. Koster rundt 30 kr for en boks på nettet. NB: Ikke bruk voks mørkere enn skoa med mindre du vil ha mørkere sko! Ganske bortkastet å kjøpe Kiwi på nett når det koster 40 kr. i en hvilken som helst matbutikk! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Kommer vel til kort når det gjelder alder og VISA-kort. Da kommer du til kort når det gjelder netthandel generelt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nja, foreldre er generelt greiere når det gjelder "ordentlige" sider. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Få de til å lese seg opp på emnet Ebay, det er mange forhandlere (merk næringsdrivende) som selger gjennom Ebay. De har også et karaktersystem hvor de mest seriøse blir merket "Top-rated seller" hvor Ebay tilogmed har en "money return policy". Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det burde ikke være vanskelig å finne, og det er ganske billig. Merket Kiwi er vanlig, og regnes som bra. Koster rundt 30 kr for en boks på nettet. NB: Ikke bruk voks mørkere enn skoa med mindre du vil ha mørkere sko! Aha, takk. Da stikker jeg innom en eller annen skobutikk i morgen om jeg husker det. Btw, hva synes dere om Eurosko sine plims? Vurderer å kjøpe meg et par eller to som enkle sommersko. Plims går i stykker uansett hva, så da gidder jeg ikke å bruke noe særlig mer enn 300,- på et par uansett. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hadde vært penere med helt hvit såle imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå