Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har tre par av den modellen, i tre forskjellige farger. Hadde aldri kjøpt dem i svart. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Anbefalinger til nye sko da? Trenger noe å velge i. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Anbefalinger til nye sko da? Trenger noe å velge i. Joggesko? Tursko? Lakksko? Pensko? Høyhelte? Loafers? Farge? Stoff? Pris? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Maks pris er vel rundt 1000 kroner. Skal brukes til hverdagslige situasjoner; skole, dra på butikken etc. Ikke joggesko. Stoffet kan være det samme, men ikke kom med lakksko. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Hva slags klesstil har du til daglig? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Har ikke noe spesiell stil. Vanligvis jeans og genser (cardigan etc). Vanskelig å beskrive. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Okei, la oss prøve det litt annerledes. Svar på spørsmålene. Hva slags bukser går du mest med? Slimme jeans? Baggy jeans? Vanlige, regular fit jeans? Er de mørke eller lyse? Kjøper du ferdigvasket som f.eks. stone washed? Bruker du ofte chinos om våren/sommeren? Hvilke farger? Standard beige eller mer spenstige farger som rød, blå, grønn etc? Hva slags overdeler bruker du? Hettegensere? Bare skjorter eller piqueer? Cardigans? V-halser? Til de to siste, hva går du med under? T-skjorter eller ordentlige skjorter? Hva slags sko har du nå? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Tja, jeg kjøpte et par slike her om dagen. Liker godt hvordan de går til en litt casual stil med skinny jeans. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Jeg kan anbefale disse veldig sterkt. Er du villig til å legge på et par ekstra hundrelapper bør du slå til! edit: Hvis du liker dem, altså. Endret 11. april 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Skal gå til innkjøp av nye sko snart, så tenkte jeg på slip-on-sko var vans eller lignende. Noen som har gode nettbutikker å anbefale? Har lyst på litt med farger på ikke, svart/hvit, det er så klisjè når det gjelder like sko. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Okei, la oss prøve det litt annerledes. Svar på spørsmålene. Hva slags bukser går du mest med? Slimme jeans? Baggy jeans? Vanlige, regular fit jeans? Er de mørke eller lyse? Kjøper du ferdigvasket som f.eks. stone washed? Bruker du ofte chinos om våren/sommeren? Hvilke farger? Standard beige eller mer spenstige farger som rød, blå, grønn etc? Hva slags overdeler bruker du? Hettegensere? Bare skjorter eller piqueer? Cardigans? V-halser? Til de to siste, hva går du med under? T-skjorter eller ordentlige skjorter? Hva slags sko har du nå? Fantastisk. Denne bør lagres og brukes som standard. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Noen som vet vet hvor jeg kan få kjøpt nye Nike 6.0 Air Morgan 2 sko i Norge? Kan evt. kjøpe fra nettbutikk, men vil helst prøve i butikk først. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Hei, Skriver dette innlegget i skotråden og sneakerstråden. Jeg må ha nye sko. Jeg vil ha hvite, stilige sko. Jeg vil bestille fra utlandet pga. billigere pris. Det jeg lurer på er hvilke sider som anbefales, hva jeg kan regne med i fraktkostnader og hvor mye et par til 100 dollar egentlig vil koste meg etter toll og moms? Vennlig hilsen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 !00 dollar blir ca 1000 +- norske. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Strengt tatt er det ikke toll eller moms på kjøp av sko i utlandet, men hvis varen er prissatt til over 200 kr så får du momsavgiften (hvis jeg ikke tar feil) i tillegg. Skopar til 100$ kommer da på ca 800,- inkl frakt. Merk at du sikkert kan høre om de kan prissette pakken med verdi under 200 kr. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Oi, ser jeg leste feil. Trudde mumsen spurte om hvor mye butikker skal ha for et par sko som koster 100$ i statene i Norge. Men på sko så er det tollgebyr og mva. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Noen som husker hva den typen fett man smører på skinnsko for at skinnet ikke skal tørke inn? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Jeg tror Fredrik brukte bievoks på mine? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Oi, ser jeg leste feil. Trudde mumsen spurte om hvor mye butikker skal ha for et par sko som koster 100$ i statene i Norge. Men på sko så er det tollgebyr og mva. Er faktisk ikke tollgebyr på sko, men er stor sannsynlighet for at man får moms i tillegg da flesteparten av skopar koster over 200 kr. Hvertfall det jeg fikk ut av google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå