Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, la oss prøve det litt annerledes. Svar på spørsmålene.

 

Hva slags bukser går du mest med? Slimme jeans? Baggy jeans? Vanlige, regular fit jeans? Er de mørke eller lyse? Kjøper du ferdigvasket som f.eks. stone washed?

 

Bruker du ofte chinos om våren/sommeren? Hvilke farger? Standard beige eller mer spenstige farger som rød, blå, grønn etc?

 

Hva slags overdeler bruker du? Hettegensere? Bare skjorter eller piqueer? Cardigans? V-halser? Til de to siste, hva går du med under? T-skjorter eller ordentlige skjorter?

 

Hva slags sko har du nå?

Lenke til kommentar

Okei, la oss prøve det litt annerledes. Svar på spørsmålene.

 

Hva slags bukser går du mest med? Slimme jeans? Baggy jeans? Vanlige, regular fit jeans? Er de mørke eller lyse? Kjøper du ferdigvasket som f.eks. stone washed?

 

Bruker du ofte chinos om våren/sommeren? Hvilke farger? Standard beige eller mer spenstige farger som rød, blå, grønn etc?

 

Hva slags overdeler bruker du? Hettegensere? Bare skjorter eller piqueer? Cardigans? V-halser? Til de to siste, hva går du med under? T-skjorter eller ordentlige skjorter?

 

Hva slags sko har du nå?

Fantastisk. Denne bør lagres og brukes som standard.

Lenke til kommentar

Hei,

Skriver dette innlegget i skotråden og sneakerstråden.

 

Jeg må ha nye sko. Jeg vil ha hvite, stilige sko. Jeg vil bestille fra utlandet pga. billigere pris.

 

Det jeg lurer på er hvilke sider som anbefales, hva jeg kan regne med i fraktkostnader og hvor mye et par til 100 dollar egentlig vil koste meg etter toll og moms?

 

Vennlig hilsen.

Lenke til kommentar

Oi, ser jeg leste feil. Trudde mumsen spurte om hvor mye butikker skal ha for et par sko som koster 100$ i statene i Norge.

Men på sko så er det tollgebyr og mva.

 

Er faktisk ikke tollgebyr på sko, men er stor sannsynlighet for at man får moms i tillegg da flesteparten av skopar koster over 200 kr.

 

Hvertfall det jeg fikk ut av google. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...