Nostalgisk Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) De er røde. Ikke rosa Thrice. Endret 9. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg er såpass sikker på min heterofile legning at jeg kunne like gjerne hatt dem i rosa uten at det ville brydd meg noe. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg tuller med deg. Jeg kan se for meg at de kan være pene i rødt Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det bildet er iallefall rosa i mine øyner Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Det er blitsen sin skyld at det kan virke slik for noen, gjorde fargen litt blass og rar. De er faktum kraftig røde. EDIT: Uansett så synes jeg at skoene var kule. Endret 9. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) . Endret 9. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 EDIT: Uansett så synes jeg at skoene var kule. Det gjør jeg også Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 SLIGuy: Retro i Trondheim? Var innom der i dag og så verken de eller noe lignende der. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Retro i Trondheim ja. Kjøpte dem for snart 2 uker siden. De hadde dem i enten blått eller rødt, men jeg valgte dem i rødt. Mener jeg så tilsvarende til mine sko på Kleins sist uke, så du kan svinge innom der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hvordan er egentlig Trondheim på shopping, sammenlignet med f.eks. Bergen og Oslo? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Kom nettopp fra Trondheim. Det er brukbart nok, Retro hadde en del fint fra NN.07, Filippa K og ToS. Du har Bogart som fører mer PRL, Burberry og Armani, og en del Hugo Boss (mest Orange). Bertoni er jo greit nok, han Petter fra Paradise jobbet faktisk der når jeg var innom (og litt etterpå kom en jentegjeng på 5-6 inn, latet som de kikket på klærne og fniste. Hahah). Så har du Kleins, som har en del, og rett ved siden av har du Gant. Arne Rønning AS fører Barbour-jakker, så det er jo verdt en titt, ellers nokså trist butikk. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Bertoni er jo greit nok, han Petter fra Paradise jobbet faktisk der når jeg var innom (og litt etterpå kom jeg tilbake inn, latet som jeg kikket på klærne og fniste. Hahah). FTFY Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Cosmo i Trondheim har også ganske mye brukbart. Endret 10. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Bertoni er jo greit nok, han Petter fra Paradise jobbet faktisk der når jeg var innom (og litt etterpå kom jeg tilbake inn, latet som jeg kikket på klærne og fniste. Hahah). FTFY Du er ikke den første som har gjort det når jeg fortalte det Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva synes dere om disse: Trenger nye sko til bruk på jobb, da mine gamle ecco sko begynner å bli slitt. Står og går mye på jobb hele dagen, så trenger gode sko. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 IKke akkurat noe for øyet, men om de kun er til jobb og de er gode å gå i(vet ikke hva du jobber med), så er det jo bare å slå til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ikke breathtaking, men helt greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå