Tanner Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvis du vil kjøpe at par av de selv tror jeg du må være rask. Jeg slet med å finne et par til meg selv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 http://www.pickyourshoes.com/item.asp?itemname=8348 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Var det eneste stedet jeg fant de også. Men alle de andre sidene som hadde de inne fjernet de når jeg sendte de en epost. De var egentlige utsolgt . De produseres ikke lengre, så jeg ville ihvertfall vært kjapp til å bestille hadde jeg vært deg Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Hva syntes dere? Endret 7. april 2010 av MST Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Så ut som et par stygge alt for høye vans slip on med gassmaske på siden. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Kule, MST! Endret 7. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 La ved ett bilde til.. Skal ha nye sko, så tenkte jeg kunne få noen tilbakemeldinger da:p Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 De er jo ikke akkurat pene... Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 er 16, hvilke sko liker dere til folk i den alderen da? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) De fleste her er ikke så fan av sneakers. Så hold deg til Sneaker og streetwear tråden viss du vil ha mer positiv kritikk og tips. Her går det mye i pensko (som jeg kaller det). Endret 7. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Når jeg var 16 gikk det mye i loafers, plimms og enkle kicks om sommeren. Kjøp heller det du selv liker Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 MST: De øverste ville jeg nok ikke gått i, men de nederste var helt kurant. Tror de dog hadde tatt seg bedre ut i en annen farge. Men om du ønsker tips til sneakers så bør du heller spørre i "Sneakers Club", det er der vi sneakerfolk henger. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 De nederste var ikke sånn alt for ille, men hadde heller gått for noen plimms. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Kjøpte et par nye sommersko på Retro. Var de brukbare? Endret 9. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Tja, jeg er ikke helt glad i fargen om den ikke er en del forvrengt, men skoen i seg selv var pen. Hadde de samme modell i flere farger inne, og hvordan var prisen? Endret 9. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Prisen var rett i underkant av en tusenlapp. EDIT: Rødfargen er mye kraftigere i virkeligheten enn på bildet. Med blits ble fargen litt blass. Endret 9. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det var slettes ikke så ille, så da får jeg ta turen innom og sjekke. Med en kraftigere rødfarge blir de en del penere. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Kjøpte et par nye sommersko på Retro. Var de brukbare? I en annen farge enn rosa. Det er forskjell på preppy og power-bottom. Endret 9. april 2010 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå