AnewZ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Daglig. Høye har jeg egentlig emst lyst på, men er ikke ett krav. Har sjekket butikker i trondheim, men fant ingenting etter smak Er veldig kresen (på en rar måte). Hva slags skotype er du ute etter da? Høye sko er så mangt det. Er det sneakers, oxfords, plims, seilersko osv du vil ha? Det du har under "oxfords" der er vel heller lace-ups, eller? Syntes hvertfall dette er et bedre illustrasjonsbilde på oxfords: http://theartigianale.files.wordpress.com/2009/03/churchs-oxford-top.jpeg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Nei, det han har under oxfords er derbys. Det du postet er oxfords AnewZ, det stemmer. Forskjellen er at oxfords har sydd fast det stykket lissene sitter på, mens på derbys er det åpent (nederst altså). Litt vanskelig å forklare, men se på bildene, så skjønner du hva jeg mener! Edit: La til et bilde for å illustrere forskjellen.. Endret 26. mars 2010 av fkm Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Googlet bare kjapt "oxford shoes" jeg, har ikke peiling på slike skotyper. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Noen som har erfaring med loafers fra Tommy Hilfiger? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Da har jeg akkurat kjøpt meg nye sommerslips gitt. Bagua black mesh vad tycks? Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Likte de ikke i det hele tatt. Fikk litt vannsko-vibber. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg forstår ikke hvorfor alle skal kjøpe ting for å så spørre hva andre syns... Spør heller før du kjøper! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kanskje ikke alle bryr seg om at motesnobbene her på forumet ikke liker skoene dine da Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Da er det ingen vits å spørre hva folk syntes. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kanskje ikke alle bryr seg om at motesnobbene her på forumet ikke liker skoene dine da Hvorfor spør folk da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg kom nettopp på at jeg kun har to conversepar og diverse stilletter til sommeren. Sånn kan man ikke ha det, så nå har kjøpt meg: Two tone button spats pumps. og noen Iron Fist flats. Endret 6. april 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det der så ut som en jentesko. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg forstår ikke hvorfor alle skal kjøpe ting for å så spørre hva andre syns... Spør heller før du kjøper! tja, en skotråd er en skotråd Tenkte jeg like greit kunne poste de, det er jo gøy å høre andre sine meninger! Endret 6. april 2010 av flogieboogie Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Det der så ut som en jentesko. Min teori er at Eplefe er en jente, ettersom hun bra har to Converse-par og diverse stiletter til sommeren. Altså ikke denne typen stiletter. Endret 6. april 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det der så ut som en jentesko. Det vil jeg jo inderlig håpe at de gjør. Det der så ut som en jentesko. Min teori er at Eplefe er en jente, ettersom hun bra har to Converse-par og diverse stiletter til sommeren. Altså ikke denne typen stiletter. Du har rett. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Aah, det forklarer saken Men jeg likte dem ikke uansett desverre... Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Bestilte akkurat disse. Blir andre gang jeg får de i hus, gleder meg! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Bestilte akkurat disse. Blir andre gang jeg får de i hus, gleder meg! Diggbare. Forlanger fitpics og closeups når de kommer, vurderer de der selv så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå