Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hører rykter fra en venninne som jobber på Skoringen om at de har fått noen lilla, suede loafers. Tar turen ned i dag for å kikke om de er noe å spare på eller ikke, håper det.

 

Har du ikke hørt det? Det er blitt ulovelig for alle andre enn meg å kjøpe lilla loafers...

Lenke til kommentar

Hører rykter fra en venninne som jobber på Skoringen om at de har fått noen lilla, suede loafers. Tar turen ned i dag for å kikke om de er noe å spare på eller ikke, håper det.

 

Har du ikke hørt det? Det er blitt ulovelig for alle andre enn meg å kjøpe lilla loafers...

Førstemann til mølla..

Lenke til kommentar

Hører rykter fra en venninne som jobber på Skoringen om at de har fått noen lilla, suede loafers. Tar turen ned i dag for å kikke om de er noe å spare på eller ikke, håper det.

 

Har du ikke hørt det? Det er blitt ulovelig for alle andre enn meg å kjøpe lilla loafers...

Førstemann til mølla..

 

Det går vel greit da, så lenge vi har en deal om at du ikke har dem på deg lenger nord enn Sandefjord :p

Lenke til kommentar

Takk Jonas, får kikke litt videre. Liker å prøve på sko i butikk først, men tja.

Skal forøvrig få bestilt meg et par Sebago Docksides nå, har funnet perfekt størrelse og nå gjenstår et bare å bestille. Hvis eBay-selgeren jeg fant skriver ned verdien havner jeg på hyggelige 760 NOK inkludert frakt, og det er ikke å kimse av.

Lenke til kommentar

Noen som har sett på Fin's loafers? Car Shoe sine (3499,- i butikk)samt tod's er litt over mitt budsjett atm - så leter etter rimeligere alternativer.

De har noen som ligner på de fra tods hos Agnar Hagen (skohagen). Det var av merket Liverpool (ett italiensk merket?!?!).

Tror de lå på litt over 1000lappen.

Ellers har de noen på Zara også, men det var kun i blått om jeg ikke husker feil.

Rizzo hadde også noen loafere som så kurante ut, bare litt rare farger da jeg var innom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...