Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at Jonas bare er 13...

 

Uff, jeg er nesten 10 år eldre enn det, og bruker maks 1500,- for et par sko.

 

Av mokkasiner likte jeg designet http://www.asos.com/Minnetonka/Minnetonka-Original-Suede-Driving-Moccasins/Prod/pgeproduct.aspx?iid=383876&cid=5656&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Brown , men de kalles "driving". Vet ikke helt hvor fort de blir slitt mtp. vanlig bruk, eller hvor hardt det er å gå på asfalt med dem, men de ser bedre ut og er billigere enn de andre modellene.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Husk at Jonas bare er 13...

Hæ?!, jeg trodde han var eldre enn som så. Trodde han var 15/16, kanskje 17. :hmm: Uansett så er man fremdeles i den alderen der det er foreldre som stortsett sponser klær ol.

 

EDIT: Sommeren næmer seg, så da skal jeg kjøpe noen loafers etter hvert. Ser de begynner å få inn sommertøyet enkelte steder nå.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Tod's passer ikke foten min spesielt godt, men jeg tror jeg ender opp med å gå for det uansett, for jeg har ikke funnet noe annet som er særlig fint...

OMG! jeg fant tod's først, har til og med prøvd!!! :ph34r:

Noen som er keene på å donere noe spenn til meg så jeg får kjøpt meg tod's loaferene?

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar
Hæ?!, jeg trodde han var eldre enn som så. Trodde han var 15/16, kanskje 17.

 

Det var en spøk........

 

OMG! jeg fant tod's først, har til og med prøvd!!! :ph34r:

 

Jaha... Jeg hadde et par for 4-5 år siden, hvordan tror du jeg visste at de ikke passer føttene mine spesielt godt? Patrick altså......

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...