Jonas. Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 2600 for et par sko er litt drøyt for meg akkurat nå, får heller se om jeg finner et par i Manchester når jeg skal dit Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Det er jo det man har MasterCard til! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Ja, men det har ikke jeg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Husk at Jonas bare er 13... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Kan da få tilleggskort til mamma eller pappas kredittkort? Det er jo enda bedre, gratis penger. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Husk at Jonas bare er 13... Uff, jeg er nesten 10 år eldre enn det, og bruker maks 1500,- for et par sko. Av mokkasiner likte jeg designet http://www.asos.com/Minnetonka/Minnetonka-Original-Suede-Driving-Moccasins/Prod/pgeproduct.aspx?iid=383876&cid=5656&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Brown , men de kalles "driving". Vet ikke helt hvor fort de blir slitt mtp. vanlig bruk, eller hvor hardt det er å gå på asfalt med dem, men de ser bedre ut og er billigere enn de andre modellene. Endret 6. mars 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Husk at Jonas bare er 13... Hæ?!, jeg trodde han var eldre enn som så. Trodde han var 15/16, kanskje 17. Uansett så er man fremdeles i den alderen der det er foreldre som stortsett sponser klær ol. EDIT: Sommeren næmer seg, så da skal jeg kjøpe noen loafers etter hvert. Ser de begynner å få inn sommertøyet enkelte steder nå. Endret 6. mars 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Hva syntest dere om Clarks Desert Boots? Vurderer å kjøpe ett par. Sorte Eller Grå? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Tod's passer ikke foten min spesielt godt, men jeg tror jeg ender opp med å gå for det uansett, for jeg har ikke funnet noe annet som er særlig fint... OMG! jeg fant tod's først, har til og med prøvd!!! Noen som er keene på å donere noe spenn til meg så jeg får kjøpt meg tod's loaferene? Endret 7. mars 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Tablespoon: Hvis du skal kjøpe en av dem, kjøp sort Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hæ?!, jeg trodde han var eldre enn som så. Trodde han var 15/16, kanskje 17. Det var en spøk........ OMG! jeg fant tod's først, har til og med prøvd!!! Jaha... Jeg hadde et par for 4-5 år siden, hvordan tror du jeg visste at de ikke passer føttene mine spesielt godt? Patrick altså...... Endret 7. mars 2010 av fkm Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Haha, stemmer Var ikke helt ved mine "fulle 5" som det heter i går kveld/natt. Og er tilbake på jobb i dag, fml Endret 7. mars 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Noen som har tips til noen andre loafers enn de som er postet? Sliter med å finne noen jeg liker. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Leter selv, så post gjerne det du finner! Skal ihvertfall gå til innkjøp av et nytt par seilersko, blir vel navy Sebago, og så trenger jeg et par loafers og noen greie sandaler, tenker jeg. Kommer nok til å gå en del penger på klær og sko i vår og i sommer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Disse fra Salvatore er helt greie, kanskje litt utlendingish, men jeg likte de. Begge fargene er elskbare! http://www.ferragamo.com/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategories_31150_35551#/product/27661/28155/430603/ Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Skulle gjerne sett de uten spennen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Var ikke så ille de, men er litt enig med Kavinsky. Regner egentlig med det blir ett par navy fra Tod's gitt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Fant disse. Var ikke så gale de heller. Litt kjipt fargealternativer bare. Men det var ikke så dum pris på dem. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Hører rykter fra en venninne som jobber på Skoringen om at de har fått noen lilla, suede loafers. Tar turen ned i dag for å kikke om de er noe å spare på eller ikke, håper det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Si i fra om de er noe da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå