Kavinsky Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Snakker om litt over anklene da, bare så du viser litt hud. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Hva syntes dere om disse skoene: http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=283011&qProductColorId=80&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=4&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=4&qGroup=31&qStyle=103&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=3&gender=2&qSiteId=1 Jeg tenkte meg å kjøpe noen sånne til våren. Jeg er snart 18, og kommer til å gå med dem i kombinasjon med bittelitt "preppy" klær. (Jeg kan ingenting om sko. Kan noen peke meg i rett retning?) ^ Likte de. Er også snart 18 og vurderer disse til sommeren. Jeg har lagt merke til at "alle" bruker blå deck shoes. Hvorfor er det så populært? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Det er pent. Selv har jeg brune, men blir et par navy til sommeren. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Blir nok noen på meg også når det blir litt varmere i været. Usikker på farge da. Det står på listen sammen med Loake Blackfriars i brunt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Synes navy seilersko er finere enn f.eks brunt. Blir nok noen på meg i løpet av våren. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har selv de fra Sebago i navy. Elsker den fargen. Bare pass på å ha noen ekstra par, for navy til navy bukse ser ikke helt gjennomført ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Selv har jeg et par i brunt. Liker ikke de i navy så godt. Har litt lyst på et par lilla jeg så i en skobutikk her om dagen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Noen som har anbefaling til "førstegangsloafers"? Har forresten fått meg et par nye sneakers. Postes kanskje i bildetråden i løpet av dagen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Hvilken prisklasse er det snakk om? Jeg er litt keen på Disse fra Tod's Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Noen som har anbefaling til "førstegangsloafers"? Har forresten fått meg et par nye sneakers. Postes kanskje i bildetråden i løpet av dagen. Post dem i sneakertråden hvertfall, må få litt aktivitet der Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Noen som har anbefaling til "førstegangsloafers"? Har forresten fått meg et par nye sneakers. Postes kanskje i bildetråden i løpet av dagen. Post dem i sneakertråden hvertfall, må få litt aktivitet der +1 Evt. begge deler. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg er litt keen på Disse fra Tod's Da hadde jeg mye heller gått for de samme i blått eller lilla. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg er litt keen på Disse fra Tod's Da hadde jeg mye heller gått for de samme i blått eller lilla. Linket til den bare for å vise modellen egentlig, de i blått er pene ja. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Car Shoe sine er nesten helt like, kommer i flere farger og koster mindre. Har lyst på et par fargerike loafers i år, og forhåpentligvis blir det noen derfra. Liker spesielt godt de røde, de lyseste blå og de lilla. Edit: Ok, de var ikke så veldig mye billigere, noen hundrelapper, men fortsatt. Endret 6. mars 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg har førsterett på lilla loafers, og forventer derfor at ingen andre her kjøper det! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Funnet noen, Fredrik? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Tod's passer ikke foten min spesielt godt, men jeg tror jeg ender opp med å gå for det uansett, for jeg har ikke funnet noe annet som er særlig fint... Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Hva med de fra Car Shoe? Kommer på totalt 2600,- hvis man bestiller fra Farfetch.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 De så ikke så verst ut nei. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Argh, jeg er så skeptisk til å kjøpe sko over nett, men det fristet veldig nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå