Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg da har brukt valutkalkulatoren riktig (første gang jeg prøver) så vil det da komme på ca 711.50 kr, noe som jeg synes virker bra for et slikt par sko, har du en link til nettbutikk med cirka den prisen?

Skulle til å svare Karmaloop igjen. Men hva har de gjort med Supra kategorien? Masse sko er jo tatt vekk :\

 

Ta en titt på ccs.com eller pickyourshoes.com :)

Lenke til kommentar

Takktakk, tenker nok det blir Loake da (nr. 2 av bildene)

 

 

jo, og jeg var i byen en tur for å se om det gikk an å få tak i noen pene sko der. Gikk på Bogart (det er nok der de ville hatt, eller visst hvor man fikk tak i) og han som var på jobb bare lo litt og sa at det var så godt som klin umulig å få tak i oxfords her i området ihvertfall, og de få du kanskje finner var mest sannsynlig "gubbete"

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Hva syntes dere om disse skoene:

http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=283011&qProductColorId=80&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=4&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=4&qGroup=31&qStyle=103&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=3&gender=2&qSiteId=1

 

Jeg tenkte meg å kjøpe noen sånne til våren. Jeg er snart 18, og kommer til å gå med dem i kombinasjon med bittelitt "preppy" klær.

 

(Jeg kan ingenting om sko. Kan noen peke meg i rett retning?)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med frakttid fra Herring Shoes?

Har fått ting fra UK som tok allt mellom 8-20 dager.

Jeg fant nå ut at jeg burde ha de på helst 10 dager.

 

Jeg vil også ha deck shoes, men for min del er det no-go med mindre jeg går i shorts. Tror nok jeg venter til sommeren.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...