multisync Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Ahh... takktakk, får se litt bedre etterpå. Hvordan er det med frakt til norge der? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Om jeg da har brukt valutkalkulatoren riktig (første gang jeg prøver) så vil det da komme på ca 711.50 kr, noe som jeg synes virker bra for et slikt par sko, har du en link til nettbutikk med cirka den prisen? Skulle til å svare Karmaloop igjen. Men hva har de gjort med Supra kategorien? Masse sko er jo tatt vekk :\ Ta en titt på ccs.com eller pickyourshoes.com Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Sweet, på Herring Shoes så fjerner de faktisk den engelske momsen, det gjorde det litt billigre når de tar bort 17,5%. Endret 26. februar 2010 av multisync Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Det er søren meg ikke mye som skiller dem fra hverandre Men øverste, sømmene ser sterkere ut. Er det forskjellige merker? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Loake og Herring Sliter med å velge, er bare rundt 50 kr som skiller dem. Endret 26. februar 2010 av multisync Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Loake fremfor Herring. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Nederste (nr.2) likte jeg best Endret 26. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Takktakk, tenker nok det blir Loake da (nr. 2 av bildene) jo, og jeg var i byen en tur for å se om det gikk an å få tak i noen pene sko der. Gikk på Bogart (det er nok der de ville hatt, eller visst hvor man fikk tak i) og han som var på jobb bare lo litt og sa at det var så godt som klin umulig å få tak i oxfords her i området ihvertfall, og de få du kanskje finner var mest sannsynlig "gubbete" Endret 26. februar 2010 av multisync Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Hva syntes dere om disse skoene: http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=283011&qProductColorId=80&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=4&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=4&qGroup=31&qStyle=103&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=3&gender=2&qSiteId=1 Jeg tenkte meg å kjøpe noen sånne til våren. Jeg er snart 18, og kommer til å gå med dem i kombinasjon med bittelitt "preppy" klær. (Jeg kan ingenting om sko. Kan noen peke meg i rett retning?) Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 ^ Likte de. Er også snart 18 og vurderer disse til sommeren. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 ^ Godt valg, er meget fornøyde med mine sko fra Sebago. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Loake og Herring Sliter med å velge, er bare rundt 50 kr som skiller dem. Loake produserer sko for Herring. Jeg vil tro at det er så og si samme sko. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Noen som har erfaring med frakttid fra Herring Shoes? Har fått ting fra UK som tok allt mellom 8-20 dager. Jeg fant nå ut at jeg burde ha de på helst 10 dager. Jeg vil også ha deck shoes, men for min del er det no-go med mindre jeg går i shorts. Tror nok jeg venter til sommeren. Endret 2. mars 2010 av multisync Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 ^ Likte de. Er også snart 18 og vurderer disse til sommeren. De var nice! Digg med seilersko denne sommeren Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg vil også ha deck shoes, men for min del er det no-go med mindre jeg går i shorts. Tror nok jeg venter til sommeren. Funker med bukser også. Dropp sokkene og rull opp buksene litt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Bare ikke dra rull de langt opp på leggen, det ser teit ut. Blir nok et par Sebago eller to på meg også, tror jeg venter til de får inn på lokale skobutikker og så bestiller jeg fra nett. Vil ha noen som sitter helt optimalt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Nå er ikke jeg spesielt høy, så det å rulle opp buksene litt ser kun idiotisk ut for min del Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg har da sett lave personer med litt opprullet bukse og seilersko uten at det så dumt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå