Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal for første gang ut å kjøpe dansesko og har kun danset i sokkene til nå. Jeg har ikke peiling utenom at dansesko er glatte under. Noen som vet hvor man kan kjøpe rimelige dansesko i Oslo? Skoene bør ikke koste mer enn 600 kr. Er det forskjell på dyre og rimelige sko? Hva annet er det man bør tenke på? Er det forskjell i matriell på sålen, stivhet osv? Danser swing, men skal etterhvert begi meg ut på salsa, latin og andre intimdanser.

Lenke til kommentar

Den er så absolutt ikke dum den heller, men personlig falt jeg for den mørkeblå versjonen. ^^

 

Så enig, så enig, navy/gold -versjonen er rå! Tror det blir noen slike på meg i løpet av året.

 

Men som Vertical^ sier, de orginale Skytopsa er fete de også, spesielt den sorte/turkise -versjonen over her. Og de gule som er Karmaloop-eksklusive. :dribble:

Lenke til kommentar

Forslag til pene sko til under et par tusen?

De jeg finner som er fine er litt for dyre (2500 ++) ellers så er de ikke stilrene og er veldig spisse, bøyd tupp, firkanta tupp, rar søm, wingtip, etc.

 

Denne er den eneste jeg har funnet til nå som er aktuell.

 

 

 

Edit: skal være svarte

 

Disse er også fine, men dessverre høye, er vel ikke noe serlig å gå med høye sko og dress (?)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Sant nok, de fra bobbie burns var mer et eksempelt enn et reelt alternativ.

Kjøper nok de svarte skoene fra asos da allt jeg finner av liknende sko koster mer enn dobbelt så mye. Vi får heller leve med litt lavere kvalitet, jeg er ikke på det stadiet der jeg går med sko som dette mer enn noen få ganger i året uansett.

Lenke til kommentar

Jeg skal for første gang ut å kjøpe dansesko og har kun danset i sokkene til nå. Jeg har ikke peiling utenom at dansesko er glatte under. Noen som vet hvor man kan kjøpe rimelige dansesko i Oslo? Skoene bør ikke koste mer enn 600 kr. Er det forskjell på dyre og rimelige sko? Hva annet er det man bør tenke på? Er det forskjell i matriell på sålen, stivhet osv? Danser swing, men skal etterhvert begi meg ut på salsa, latin og andre intimdanser.

 

Det finnes dessverre få butikker som fører danseutstyr i Norge, og de som har det er da ganske dyre.

ladanse.no har vel en butikk i Oslo (de er vel størst i Norge).

Lisbeths Dancewear har og så en butikk i Oslo

Lenke til kommentar

Sant nok, de fra bobbie burns var mer et eksempelt enn et reelt alternativ.

Kjøper nok de svarte skoene fra asos da allt jeg finner av liknende sko koster mer enn dobbelt så mye. Vi får heller leve med litt lavere kvalitet, jeg er ikke på det stadiet der jeg går med sko som dette mer enn noen få ganger i året uansett.

 

Loake Aldwych

 

Sjekk også de andre Loake-skoene i 1880-serien. Ligger rundt 150 £, og kvaliteten er langt bedre enn noe man får fra Asos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...