Bebeluv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Loafers og seilersko over plims. Hvert fall seilersko. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det meste over plimms. Plimms er kjedelig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Vet. Selv om det er sykt mange som går med det. Altså, jeg går jo med det selv noen dager om sommeren, men når man går med det nå!?! Da blir det for drøyt. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Går ofte med plims på fest, uansett årstid. Veldig hendig å berre kaste dei i vaskemaskina etter at dei er blitt svarte. Kunne aldri tenkt meg å brukt nokre andre sko (utenom finsko til visse anledninger) enn plims på fest. Spørst jo litt på kva slags fest det er snakk om, men er det dancadance så er det egentlig ikkje tvil. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Plims på fest? Det er da like lett å tørke av møkk på skinnsko? Og plims på fest uansett årstid? Da tør jeg ikke tenke meg antrekket ditt engang. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kommer nok til å skaffe meg noen seilersko og plimms Kan dere linke eller svare meg med noen gode plimms? Merke jeg bør se etter osv Bilde hadde vært fint og Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg pleier som regel å kjøpe plims jeg finner i alle de vanlige skobutikkene jeg. Det pleier å gå noen par i løpet av sommeren, så gidder ikke dyre greier. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Jo, er ein inne der det kun er discolys som lyser så er det ikkje viktig. Prøv å dans med finsko.. Tenker meir uteplass enn husfest. Har du vore ute å festa, så vil du nok forstå at stive sko/finsko ikkje er ideelt.. Er nok litt verre enn å tørke vekk litt rusbrus frå skoen, men veit ikkje kva de er vandt med Endret 22. februar 2010 av Scarn Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Pensko er da mye lettere å danse med. Gummisåle er jo ikke digg i forhold til en ordentlig god tresåle! Er en grunn til at MJ aldri gikk med det! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Ja, øydelegg både hæl og rygg. Forstår ikkje korleis det går an å sei at det er betre å bruke ein sko med så hard såle, det blir det samme som å hoppe frå 2m og lande på ei trampoline vs å hoppe 2m og lande på bakken Endret 22. februar 2010 av Scarn Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har følelsen av at dette ikke er det beste stedet å spørre med tanke på alle skateskohaterne på forrige side, men prøver uansett: Finnes det noen skatesko som ikke går opp i liminga mellom sålen og skoen i løpet av sommer'n? Eventuelt noen som har forslag til merker/butikker med sko som ligner skatesko i noen grad, men av bedre kvalitet? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har gummisåle på de skoene jeg pleier å bruke når jeg er ute, det er pensko. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har følelsen av at dette ikke er det beste stedet å spørre med tanke på alle skateskohaterne på forrige side, men prøver uansett: Finnes det noen skatesko som ikke går opp i liminga mellom sålen og skoen i løpet av sommer'n? Eventuelt noen som har forslag til merker/butikker med sko som ligner skatesko i noen grad, men av bedre kvalitet? Skal ikke DC Shoes ha god kvalitet? Har aldri brukt det merket. Men prisen er gjennomsnittlig og mange bruker det, så kan vell ikke være så dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er ikke generelt dårlig kvalitet. Det er bare at de setter skoen oppå sålen og så fester den ved å lime en stripe plastikk rundt som overlapper både siden av sålen og nederste del av skoen. Akkurat dette er et veldig svakt punkt. Ønsker meg vel egentlig skatesko med påsydd såle e.l. (Snakker forøvrig ikke spesielt om DC, men alle skateskomerker i den prisklassen.) Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Min erfaring som tidligere skater, nesten NM-deltaker faktisk Er at skatesko er forbruksvare. De får svært røff behandling mot griptapen og mye slitasje ellers. Nå er det riktig nok noen år siden jeg skatet, men brukte for det meste Etnies og Globe. Adio syns jeg var no dritt. Litt usikker på dagens situasjon Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Globe ringer en og annen bjelle her også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Circa og Etnies er uten tvil de skoene jeg har best erfaring med. Er tidligere skater. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg sverget til Circa da jeg skatet i mine yngre dager. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Mine yngre dager? Jeg som trudde du skatet enda fkm =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå