Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Hvorre: Tenkte jeg ikke på, men de fra Asos er billige (men man får du ikke spesielt mer enn det man betaler). Kongkake: De øverste er nesten identiske utseendemessig med de som ble linket fra sebago, om man ser bort fra fargen selvsagt. Det er kanskje også en tanke lengre fremme mot tuppen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Likevel synes jeg de fra Asos ser bedre ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Fargekombinasjonen var hakket bedre ja, men det har nok også endel med bildevinkelen å si Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Hvorfor i alle dager kjøpte du plimms derfra? Si det. Jeg hadde lyst på de jeg fant der, og de var latterlig billige. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Har dere tips til sko for fest og lignende? Typisk min stil grå/mørk bukse og lyse skjorter i hvit, lys grønn, eller lignende... Noe lignende dette, dropp jakken... .Salbu! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Bestilte disse skoa idag. Håper de passer! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Salbu: Et par pene dobbel-monks er jo kult. I brunt selvfølgelig. Evt vanlige derbys eller oxfords. På sommeren funker loafers og seilersko også bra.. JonasK: Fryktelige. Endret 21. februar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Er det dette som er double-monks? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Bestilte disse skoa idag. Håper de passer! Passende tittel på hjemmesiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg er 16, stilen min er .. småstore klær, hettegenser.. Jibber når jeg står på ski.. De passer meg ypperlig Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Dobbel-monks er fett. Fant ett par av sånne i London, men ikke de jeg var ute etter. Prisen på de jeg fant var dobbelt av prisen på de jeg lette etter JonasKs likte ikke skoene, mye logogreier, hadde vært bedre om de var helt plaine uten "lysende" logoer all over. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 JonasKS: Likte dem ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Hm, ser ut til at vi liker forskjellige ting, her Jeg digger de, ihvertfall.. Eller.. Ekstremt rart at de ikke har tatt bilde av fremsiden til skoa.. Ser nesten ut som om det er et kaptein sabeltann merke der? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Hater DC over alt på jord når det kommer til sko... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Noen som har anbefalinger til fine vårsko? Max 1200,- Bruker vanligvis hvite lave converse, men de er blitt så skitne nå, og jeg vil ha noe nytt, men i samme stil. Endret 22. februar 2010 av Overdox Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Er heller ikke noe fan av DC, spesiellt ikke skatedivisjonen. DC Life har noen bra sneakers. Overdox: Regner med at du vil ha noen lowtop sneakers el. da? I såfall, ta en titt på Nike SB Stefan Janoski. Finnes i en del fargevarisjoner. Endret 22. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Liker ikke Nike så godt. Tenkte på litt finere. Aner ikke hva de heter, plimsolls? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Er nok plimsolls du ser etter ja. Er ganske grønn på det området, så der får noe andre her inne tipse. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Når vi skriver april/mai på kalenderen så tror jeg at de aller fleste butikker begynner å ta inn plims. Eventuelt kan du jo se på seilersko eller loafers, men det kommer jo an på klesstilen din. Plims er litt mer universelt enn det loafers er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå