Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Hm, vurderer å kjøpe blazers eller de siste DC skoa, heller litt mot DC, men er ikke sikker. Har aldri kjøpt sko på nett, og mamma er veldig skeptisk til det, pga ho mener man alltid skal prøve sko.. What to do? Størrelsen min varierer jo fra sko til sko.. 45 i noen sko,44 i anre, og 46 i vans.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Mål fotens lengde i centimeter og sjekk opp mot tabellen hos Junkyard da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Thanks Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 SB Blazere generelt må være noe av det beste som har komt ut av Nike leiren i det siste. Digger de.Disse skal kjøpes: Enig med deg angående Blazer Premium. Link til de skoene der btw? De har de her: Klikk Vurderer å bestille snart. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 De var digge. Og prisen var ikke så ille heller. Kanskje jeg bestiller et par med tiden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Si meg KongKake, går du bare med kicks? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Foreløpig gjør jeg det. Men har planer om å skaffe meg noen penere sko med tiden, slik at jeg har sko til alle formål. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Så du bruker kicks når du drar på fester/byen også? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Er ikke så alt for ofte på fester, og byen er jeg for ung til. Er jeg på fest så er det private hjemmefester der alle går uten sko inne. Men i løpet av våren/sommeren så blir det vel å kjøpe noen oxfords og litt sånn, slik at jeg har litt å velge i når byen åpner seg for meg også. Endret 14. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Då var 2 par nye sko bestilt:) http://www.steez.no/Sko/Chad_Muska_Skytop_duck_tape.html http://www.brandos.no/nike/nike-signature-...rk-cinder/a8610 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Likte Supra-ene. Nike kicksa vet jeg ikke helt med. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Finnes det noen kjeder som fører Supra i Stavnger området? Noen som vet om noen billige deck shoes jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Vet at Session i Bergen fører Supra, så om dere har Session i Stavnger så har kanskje de Supra. Evt. kan du ta hurtigbåten til Bergen. Endret 14. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Min erfaring er at session har et _elendig_ utvalg i supra. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 @Scarn Godt kjøp! (Duct tape) @Analogue Har samme erfaring. Min nærmeste Session butikk har bare TUF Black Skytop og TUF Black Vaider. Elendig størrelses utvalg også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Finnes det noen kjeder som fører Supra i Stavnger området? Noen som vet om noen billige deck shoes jeg kan kjøpe? Session i Stavanger & på Kvadrat har hvertfall Supra - men utvalget er elendig. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Det beste du kan gjøre er å dra til session, prøve et par for å finne størrelsen og så bestille på internett Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Sa ikke at de hadde en bra utvalg, men de har i det minste noe. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Då må jeg bare nevne en ting, og det er at Supra sko er store i størrelsen. De blir regna som rundt 0.5 større i størrelsen. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Då må jeg bare nevne en ting, og det er at Supra sko er store i størrelsen. De blir regna som rundt 0.5 større i størrelsen. å? jeg bruker 44 i supra, og de er små i størrelsen iforhold til emerica,etnies og nike skoene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå