McMuffin Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Høres nice ut. Har du et bilde? Hva kostet de? Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Prøver å finne bilde, men vanskelig når jeg ikke vet navnet. De lå på rundt 3 lapper etter hva jeg husker. Utrolig fine sko. Lenke til kommentar
wan Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Kjøpte meg disse sist uke. Endret 6. juni 2007 av wan Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Lurte sterkt på å kjøpe de andre, bare i lisse versjon, men tenker at det kan bli veldig varmt på sommeren? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Gå til innkjøp av noe mer luftig på sommeren du Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jepp. Sko som har stoff som puster er veldig deilig på sommeren.. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jepp. Sko som har stoff som puster er veldig deilig på sommeren.. 8808576[/snapback] Hvilke tenker du på da? Vans? eller er det helt ut i år? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du kan jo gå til innkjøp av et par kule sandaler også, da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jepp. Sko som har stoff som puster er veldig deilig på sommeren.. 8808576[/snapback] Hvilke tenker du på da? Vans? eller er det helt ut i år? 8814060[/snapback] Vans er ikke det første jeg tenker når det er snakk om pusting. Da er det helst småsko, gjerne hvite, med masse hull. Jeg går ikke med annet i disse dager. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noe slikt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 En kamerat av meg hadde noen skikkelig lekre sandaler. Skal prøve å finne ut hva de heter, de var flotte. Så også et par kule Lacoste Puerto-sandaler. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei. Jeg kjøpte et par Adidas sko for ca en uke siden(hvite med svarte striper på siden). På skolen så har jeg utplassering på klubbhuse til fotballaget mitt. Siden det var så fint vær i går, så gjorde vi lit ute arbeid ^^. Derfor skulle jeg kluppe noe gress langs et gjerde med en kantklupper. Dette endte jo med at skoa mine ble full av grønske... Noen som vet om en effektiv måte å fjerne det på? Bare ta en klut og skrubbe de av elns? Takk, mvh LasH! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noe slikt 8817813[/snapback] De sandalene likte jeg virkelig:) Hvordan merke er det? Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kjøpte meg disse sist uke. 8801508[/snapback] Hvor selges de Hugo Boss skoene? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noe slikt 8817813[/snapback] De sandalene likte jeg virkelig:) Hvordan merke er det? 8818985[/snapback] De er veldig kule, er også personlig veldig fornøyd med de Det er Soft Grey og kan kjøpes på blandt annet laredoute.no Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kjøpte disse forrige uke: Utrolig digge. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hugo boss selges vel på merkebutikker som bogart (vet ikke om alle kjenner til det) og lignende. Diggeste skoene må være merell! Og så lurer jeg på hvor de selger sånne sko uten hæl. Vet ikke hva han butikk-kisen kalte det.. heel-off ellernoe. en jeg vet om som har sånne i lacoste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå