fkm Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Hey, jeg er veldig noob på sko så jeg spør her. Jeg vil gjerne ha noen hverdags sko som er litt classy ikke noe fargerikt tull. Jeg tenker på å kjøpe 2 par, et som er litt mer casual, og et litt finere ett. Har sett litt rundt og trenger litt tips. Kanskje noe som dette? Så tenkte jeg kanske noe lignende som disse som litt mer casual Playboysko? Herregud, går det ann å synke dypere? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 fkm: SÅ vidt jeg har fått med meg så er Playboy et skomerke som ikke har noe med magasinet Playboy å gjøre. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Det verste var at jeg nesten syntes de Playboy skoene var litt kule. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Synes faktisk de var litt fete jeg da, for å toppe det hele. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Vel, den hvite sålen var ikke akkurat noe å rope hurra for riktignok. Lenke til kommentar
Hotfix Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Du vil sikkert ha noen sneakers, og der kan jeg anbefale Nike Blazer Premium og/eller Nike Blazer Mid. Likte ikke blazer mid, men premium var kule. Veldig varme? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 fkm: SÅ vidt jeg har fått med meg så er Playboy et skomerke som ikke har noe med magasinet Playboy å gjøre. Når de kaller seg Playboy er det god nok grunn for å holde seg langt unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Va tycks? http://www.junkyard.no/Product.aspx?Produc...tDetailId=31326 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg synes de var stygge. Det finnes mange gode alternativer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hm.. Vil ha noe ala sånt, Sko "Blazer" som Kong Kake linka var fete de og, men veitkje.. Usikker på hva jeg vil ha. Endret 13. februar 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Nike Blazer er i mine øyne langt penere enn DC-skoene. Jeg vedder på at det er den oppfatningen du vil møte av de fleste i denne kategorien, men selvsagt er det opp til deg selv og hva du selv ønsker. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) SB Blazere generelt må være noe av det beste som har komt ut av Nike leiren i det siste. Digger de. Disse skal kjøpes: Endret 13. februar 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg skjønner ikke helt hypen over Blazers, personlig er jeg ikke en fan. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Har lyst og kjøpe nye sko nå Hva syns folket om disse her? http://www.junkyard.no/Product.aspx?Produc...tDetailId=40199 eller http://www.junkyard.no/Product.aspx?Produc...tDetailId=34289 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg skjønner ikke helt hypen over Blazers, personlig er jeg ikke en fan. Enig. Men nå syns jeg nå egentlig de aller fleste sneakers er stygge... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 fkm: SÅ vidt jeg har fått med meg så er Playboy et skomerke som ikke har noe med magasinet Playboy å gjøre. Når de kaller seg Playboy er det god nok grunn for å holde seg langt unna. Men du greier også å bedømme utseendet på skoen, med unntak av det som står på innsiden av sålen? Personlig synes jeg de var ganske pene, med unntak av at selve sålen var hvit. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 fkm: SÅ vidt jeg har fått med meg så er Playboy et skomerke som ikke har noe med magasinet Playboy å gjøre. Når de kaller seg Playboy er det god nok grunn for å holde seg langt unna. Men du greier også å bedømme utseendet på skoen, med unntak av det som står på innsiden av sålen? Personlig synes jeg de var ganske pene, med unntak av at selve sålen var hvit. Det var den hvite sålen som fikk meg til å nøle litt. Tror nok jeg ser litt videre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Likte ikke blazer mid, men premium var kule. Veldig varme? Noe særlig varme er dem ikke, er jo ikke vintersko, men funker sikkert om du har en varm såle og noen varme sokker. Vinteren er jo på vei bort herfra så. Hm.. Vil ha noe ala sånt, Sko "Blazer" som Kong Kake linka var fete de og, men veitkje.. Usikker på hva jeg vil ha. Da går du jo for Nike Blazer Premium da, og ikke de stygge DC-skoene. Så og si alt fra DC er stygt. SB Blazere generelt må være noe av det beste som har komt ut av Nike leiren i det siste. Digger de.Disse skal kjøpes: Enig med deg angående Blazer Premium. Link til de skoene der btw? Har lyst og kjøpe nye sko nå Hva syns folket om disse her? http://www.junkyard.no/Product.aspx?Produc...tDetailId=40199 eller http://www.junkyard.no/Product.aspx?Produc...tDetailId=34289 Likte ingen av dem noe særlig, men måtte jeg gått for noen så hadde det blitt de fra Sneaky Steve tror jeg. Men du greier også å bedømme utseendet på skoen, med unntak av det som står på innsiden av sålen? Personlig synes jeg de var ganske pene, med unntak av at selve sålen var hvit. +1 angående å dømme skoene ut fra navn. Dog synes jeg at det var den hvite sålen som faktisk gjorde skoene fete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Hm.. Vil ha noe ala sånt, Sko "Blazer" som Kong Kake linka var fete de og, men veitkje.. Usikker på hva jeg vil ha. Da går du jo for Nike Blazer Premium da, og ikke de stygge DC-skoene. Så og si alt fra DC er stygt. Disse, da? Er et eller annet jeg ikke liker med nike skoa, uten at jeg klarer å si hva.. Eller bare at jeg er en liten DC fanboi? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 De var bedre enn de forrige du kom med, men likevel ser Blazers en del bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå