Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Hey, jeg er veldig noob på sko så jeg spør her. Jeg vil gjerne ha noen hverdags sko som er litt classy ikke noe fargerikt tull.

Jeg tenker på å kjøpe 2 par, et som er litt mer casual, og et litt finere ett.

Har sett litt rundt og trenger litt tips.

 

Kanskje noe som dette?

 

Så tenkte jeg kanske noe lignende som disse som litt mer casual

 

Playboysko? Herregud, går det ann å synke dypere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fkm:

 

SÅ vidt jeg har fått med meg så er Playboy et skomerke som ikke har noe med magasinet Playboy å gjøre. ;)

 

Når de kaller seg Playboy er det god nok grunn for å holde seg langt unna.

Men du greier også å bedømme utseendet på skoen, med unntak av det som står på innsiden av sålen? Personlig synes jeg de var ganske pene, med unntak av at selve sålen var hvit.

Lenke til kommentar
fkm:

 

SÅ vidt jeg har fått med meg så er Playboy et skomerke som ikke har noe med magasinet Playboy å gjøre. ;)

 

Når de kaller seg Playboy er det god nok grunn for å holde seg langt unna.

Men du greier også å bedømme utseendet på skoen, med unntak av det som står på innsiden av sålen? Personlig synes jeg de var ganske pene, med unntak av at selve sålen var hvit.

 

Det var den hvite sålen som fikk meg til å nøle litt. Tror nok jeg ser litt videre.

Lenke til kommentar
Likte ikke blazer mid, men premium var kule. Veldig varme?

 

Noe særlig varme er dem ikke, er jo ikke vintersko, men funker sikkert om du har en varm såle og noen varme sokker. Vinteren er jo på vei bort herfra så. :)

 

Hm.. Vil ha noe ala sånt, Sko "Blazer" som Kong Kake linka var fete de og, men veitkje.. Usikker på hva jeg vil ha.

 

Da går du jo for Nike Blazer Premium da, og ikke de stygge DC-skoene. :p Så og si alt fra DC er stygt.

 

SB Blazere generelt må være noe av det beste som har komt ut av Nike leiren i det siste. Digger de.

Disse skal kjøpes:

Enig med deg angående Blazer Premium. Link til de skoene der btw? :)

 

 

Har lyst og kjøpe nye sko nå :p

Hva syns folket om disse her?

 

http://www.junkyard.no/Product.aspx?Produc...tDetailId=40199

 

eller

 

http://www.junkyard.no/Product.aspx?Produc...tDetailId=34289

 

:)

 

Likte ingen av dem noe særlig, men måtte jeg gått for noen så hadde det blitt de fra Sneaky Steve tror jeg.

 

Men du greier også å bedømme utseendet på skoen, med unntak av det som står på innsiden av sålen? Personlig synes jeg de var ganske pene, med unntak av at selve sålen var hvit.

 

+1 angående å dømme skoene ut fra navn. Dog synes jeg at det var den hvite sålen som faktisk gjorde skoene fete.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Hm.. Vil ha noe ala sånt, Sko "Blazer" som Kong Kake linka var fete de og, men veitkje.. Usikker på hva jeg vil ha.

Da går du jo for Nike Blazer Premium da, og ikke de stygge DC-skoene. :p Så og si alt fra DC er stygt.

 

Disse, da?

Er et eller annet jeg ikke liker med nike skoa, uten at jeg klarer å si hva.. Eller bare at jeg er en liten DC fanboi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...