Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Hva synes dere om disse to skoene?

 

post-49565-1264797794_thumb.jpg

Kjøpt på H&M i Oxford Street, London. Synes de er sinnsykt pene, men vil bytte ut lissene til noen enklere noen.

 

post-49565-1264797850_thumb.jpg

Kjøpt på en random butikk i Oxford Street, London. Falt helt pladask for disse skoene med en gang jeg så dem! Har vært på utkikk etter noen litt høye boots en stund, men aldri funnet noen som var enkle og pene nok. Jeg digger dem!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser utrolig stygge ut, rett og slett.

Det er også dessverre en trend jeg har sett, at en del som blir eldre blir mer "vågale" og driter seg ut med stygge ting som disse neonskoa :no:

De første ser forøvrig ut som noe jeg ville ventet å finne på føttene til en 8-årig jente (med untak av form og størrelse på skoa selvfølgelig)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
De første ser forøvrig ut som noe jeg ville ventet å finne på føttene til en 8-årig jente (med untak av form og størrelse på skoa selvfølgelig)

 

Tenkte akkurat det samme. Fikk liksom bildet av barn som løper rundt i de skoene i hodet mitt..

Det var det første som falt meg inn også når jeg så bildet.

Lenke til kommentar

Tenkte å kjøpe sko.. Men jeg har en ganske så stor fotsvette! Så må ha sko som ikke gir ut luft eller lufter veldig!

Er 16 snart 17 år og går på videregående

Går i hettegenser, jeans og kler meg ganske normalt. vil ikke skille meg for mye ut, men vil ha noe som ser greit ut.. brukte Vans i hele sommer.

noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...