PatSharpX Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 De var fete, hvor mye er det for de? Er vel ikke gratis vil jeg tro. Skulle jobbet på LV butikken, en bekjent gjorde det, fikk sånn 80% av på lukket førsalg osv. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 De var fete, hvor mye er det for de?Er vel ikke gratis vil jeg tro. Skulle jobbet på LV butikken, en bekjent gjorde det, fikk sånn 80% av på lukket førsalg osv. 3600 tror jeg det var Takk, ja, jeg synes de er kjempekule! Noe ikke hvermannsen går med Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Stilig farge også liker jeg den "oldschool" dusken Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Stilig farge også liker jeg den "oldschool" dusken Ikke sant! Elsker fargen <3 Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Digge sko, men det var litt rart med de svarte knottene bak Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Digge sko, men det var litt rart med de svarte knottene bak Det er vel en del av designet. Sålen under er også sånn, for bedre komfort Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Digge sko, men det var litt rart med de svarte knottene bak Sånne sko kalles driving-mocs, eller kjøremokkasiner om du vil. Knottene på hælen er der for at ikke skinnet på hælen skal bli slitt når man har føttene på pedalene. Det er et forholdsvis vanlig design... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Digge sko, men det var litt rart med de svarte knottene bak Sånne sko kalles driving-mocs, eller kjøremokkasiner om du vil. Knottene på hælen er der for at ikke skinnet på hælen skal bli slitt når man har føttene på pedalene. Det er et forholdsvis vanlig design... Ja. Derfor ville aldri i verden betalt for et så dyrt merke. Jeg bruker sånne sko hele tiden om sommeren, men av helt ukjente merker, ofte lokale engelske - som lager topp kvalitets sko. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Digge sko, men det var litt rart med de svarte knottene bak Sånne sko kalles driving-mocs, eller kjøremokkasiner om du vil. Knottene på hælen er der for at ikke skinnet på hælen skal bli slitt når man har føttene på pedalene. Det er et forholdsvis vanlig design... Ja. Derfor ville aldri i verden betalt for et så dyrt merke. Jeg bruker sånne sko hele tiden om sommeren, men av helt ukjente merker, ofte lokale engelske - som lager topp kvalitets sko. Det er jo fint for deg, men jeg betaler gjerne så mye for et par sko jeg liker. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg lurte fryktelig på hvorfor knottene gikk så langt bak inntil jeg så fkm sitt svar. De var uansett flotte, litt usikker på fargen, men sannsynligvis ser de bedre ut på ekte! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Haha, de skoene der var fete! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Haha, de skoene der var fete! Danke sehr! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Har forelsket meg litt i disse Prada skoene jeg. Men har ikke penger til de nå Ser bedre ut IRL enn på det bildet fra den butikken imo. De har de også på Kamikaze, men koster noe mer der om jeg ikke husker helt feil. Har vært avbildet hos The Sartorialist. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Digget skoene Alexander! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Hvordan er disse i forhold til Monte Carlo Alexander? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Hvordan er disse i forhold til Monte Carlo Alexander? Gode! Mye av det samme, det er kjøresko, så de er jo veldig komfortable Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Har forelsket meg litt i disse Prada skoene jeg. Men har ikke penger til de nå Ser bedre ut IRL enn på det bildet fra den butikken imo. De har de også på Kamikaze, men koster noe mer der om jeg ikke husker helt feil. Har vært avbildet hos The Sartorialist. Loake Double Monk Halvparten av prisen og dobbelt så god kvalitet! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Loake Double Monk Halvparten av prisen og dobbelt så god kvalitet! Takker for tipset, er det de de har hos Grensen Sko? For var der en tur og så noen son lignet, kostet vel 2500,- de vurderes sterkt. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Noen som vet hvem som fører Supra i Norge? Helst nettbutikker. EDIT: Som får inn den nye kolleksjonen, det glemte jeg å si. Endret 14. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
Helgah Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 GnoMiz: Heilt fantastiske. Brunfargen er nydeleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå