hvorre Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg skal gå med plims i hele sommer...! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Den eneste ulempen med plim solls er at de som regel har rimelig tynn såle slik at man får vondt i beina når man går rundt i byen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Nja, de jeg kjøpte til sommeren i fjor hadde ett slags geleaktig innlegg i sålen, så de var faktisk gode å gå i! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Seilersko, plims og noen enkle kicks. Til fest blir det selvfølgelig noe helt annet. Hvorre; plims på fest også? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Seilere og plims på meg også. Pluss et par loafers. Charles kjøpte et par flott før vi møttes før treff fra LV, noe à la de. Seiliere kan du jo bruke på byen på sommeren? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Mulig jeg kjøper noen plimsolls i tilegg til kicksa jeg kommer til å kjøpe. Har tenkt til å kjøpe meg hvertfall tre skopar frem til sommeren da. Hi-top/mid-top sneakers, low-top sneakers og plims, også nedgrader jeg mine nåværende Blazere til skatesko . Så blir det å få råd til det da. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Supraene er råe! Men ville kanskje hatt noe lysere nå mot våren Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Tja, tenkte litt på det selv. Synes at den røde og sorte versjonen av skoene også er dritefete, men har allerede røde og sorte Nike SB Blazer Premium så.. Men skal titte litt rundt etter andre farger, blir jo fortsatt en stund til jeg bestiller så. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 I været vi har i Oslo nå, er det kun Timberland som gjelder. Cowboy støvla mine kan bare avvente sommeren. Støvler, snøring, foring og imprignert skinn. God gammal vikingoppskrift. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Til sommeren går jeg med seilersko, loafers og vanlige pensko. Plimms er kjedelig. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Seilersko, plims og noen enkle kicks. Til fest blir det selvfølgelig noe helt annet. Hvorre; plims på fest også? Tviler på at det blir plims på fest også... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Plims, loafers, seilere og pensko når jeg skal på byen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Seilere og plims på meg også. Pluss et par loafers. Charles kjøpte et par flott før vi møttes før treff fra LV, noe à la de. Seiliere kan du jo bruke på byen på sommeren? Ja, seilere kan funke bra, men plims og kicks er det ikke snakk om at jeg går ut på byen med, selv om altfor mange gjør det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Hva syns dere egentlig om disse skoene? Lenke til kommentar
Helgah Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Syns dei var intriguing. Men som alle andre spesielle ting, så er det heilt avhengig av korleis du kombinerer dei. Eg skal nok ty til dei vanlege plimsollsa, eg òg. Utanom det skal eg invistere i A. Wang Freja boot, og bruke dei klassiske Louboutin pumpsa mine (nude og svarte) på fest. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 GnoMiz, likte de ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Gnomiz: Liker dem ikke så godt. LV har mange andre sko som er myye penere. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg kan ta bilde av de jeg kjøpte på kosekvelden <3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Gjør det! De var fine Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Louis Vuitton Imola loafers i semsket kalveskinn <3 Skikkelig sommersko på The Fashionista vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå