Bebeluv Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Den fargekombinasjonen var dårlig. Supra? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Der er jeg virkelig uenig. Supra ja. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Må si meg enig med bebeluv, jeg likte ikke farge komboen! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Liker de ikke. Synes det fort blir glorete, selvom jeg er en fan av Supra Endret 9. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Liker ikke den fargekomboen på supraene. Det blir for store kontraster. Til han som for noen sider siden letet etter hvite høye sneakers. Så noen stilige på ebay fra lanvin: Link Endret 9. januar 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Forsatt på utkikk, og det der er noe lignende det jeg er ute etter ; ) Sier meg forsåvidt enig med bebeluv, fargekombinasjonen var ikke akkurat vellykket. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Fryktelige farger på Supraene.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Analogue: Likte skoene, men ikke fargene. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Noen som vet hvor disse Puma-skoene er å få tak i? Over nett that is Tror modellen heter MY-40, men finner ikke riktig farge. Fant de, de het MY-40 Black Label. Endret 9. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bah, sliter med å finne sneakers eg likar. Einaste eg har virkelig fått sansen for er nike sine med rødt nikemerke langs sida. (Huskar ikkje namnet, men var ein limited sko trur eg som er vanskelig å få tak i.) Forslag til noko i den duren visst de veit kva eg meiner? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bah, sliter med å finne sneakers eg likar. Einaste eg har virkelig fått sansen for er nike sine med rødt nikemerke langs sida. (Huskar ikkje namnet, men var ein limited sko trur eg som er vanskelig å få tak i.) Forslag til noko i den duren visst de veit kva eg meiner? Disse du mente? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Scarn: Disse bare med rød logo? Ta uansett en titt på http://www.zappos.com Endret 9. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Disse kanskje? Disse syntes jeg også er fete: Endret 9. januar 2010 av Analogue Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Frister å bestille disse. Og hva skal jeg gå for av sommersko? Nike SB Blazer Premium Low eller Nike SB Stefan Janoski (i en evt annen farge enn den i linken)? Kanskje litt tidelig ute med å finne sommersko, men skal jeg har råd til det så må jeg være tidelig ute. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 ^Likte bes SB Blazer premium Low skoen! Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nike SB Stefan Janoski All the way. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Bestilte meg et par Supra sko på mandag. Tuf Vaider Black. steez.no har forresten halv pris på alt i butikken nå, er en del fete Supra sko der blant annet, skriv "salg" i kupongkode-feltet når du er i kassen. Nike SB Stefan Janoski (i en evt annen farge enn den i linken)? Nike SB Stefan Janoski til 500 kroner her. Bare husk å skriv "salg" i kupongkode-feltet i kassen. Endret 12. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå