Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg trenger nye, lyse, høye sneakers...noen forslag? Hvor høye? "Vanlig" høye, eller høye á la tk society? Jeg har selv disse: (Nike dunk high nylon) og de er så hvite at de lyser opp. Det jeg ikke liker så godt med dem er at de lett får folder. Endret 3. januar 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg trenger nye, lyse, høye sneakers...noen forslag? Common Projects. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg trenger nye, lyse, høye sneakers...noen forslag? Disse er veldig populære for tiden.... Finner de ikke i en eneste skobutikk. Eller disse? Kansje du finner noe på ASOS.com Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Vær så snill, de Moods-sneakersene er langt i fra pene. Alle fritidsskoene Moods har i kolleksjonen er kopier av andre større merker. De har jo både Converse, Puma og Vans i kolleksjonen, lite oppfinnsomt imo. Det er jo bare andre sko med traktor og stor skrift på. Common Projects, som thrice nevnte, har mye finere sko. Endret 3. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg trenger nye, lyse, høye sneakers...noen forslag? Common Projects. Skulle til å anbefale det samme! Høyer her i Stavanger har inne noen meget pene high-tops fra Common projects, som er hvite. Problemet her, er prisen. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Synes Moods skoa er fine jeg Men Common projects har jo noe fint også.. Endret 3. januar 2010 av DMATHISEN Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hvilke sko? Im in love <3 Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Barbie og Ken: De skoene ser mer ut som tøfler! hehe. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Skulle til å anbefale det samme! Høyer her i Stavanger har inne noen meget pene high-tops fra Common projects, som er hvite. Problemet her, er prisen. Vet. Hadde det ikke kosta en liten formue hadde det blitt 2-3 par. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Takker for tips alle sammen, skal sjekke ut Common Projects og de fra Nike Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Her har du helt hvite high-tops forresten: http://4.bp.blogspot.com/_lS3frAkkYWM/SPSK...s-2008-fw-2.jpg Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Her har du helt hvite high-tops forresten: http://4.bp.blogspot.com/_lS3frAkkYWM/SPSK...s-2008-fw-2.jpg Kule, hva er prisen på dem? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Om jeg ikke tar feil ligger de hvertfall på over 2000,-. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Om jeg ikke tar feil ligger de hvertfall på over 2000,-. Såppas ja! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hvorre™: Nike, Adidas, Supra, Common Projects og Clae har mye nice. Vet at en del av merkene er nevnt over her, men nevner de igjen. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Hei, jeg er 15 år og fikk meg frakk til jul. Er det noen som kan anbefale et par vintersko til frakken? Er usikker på hva som kan passe og samtidig være varmt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Hvor mye penger har du å bruke på sko da? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Mange her som holder seg varme i chelsea-boots, så noen litt røffe sånne kunne passet fint. Ellers kan jeg anbefale disse, som jeg har selv, og er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Fòrete chelsea-boots er nok en god ide ja. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Vurderer virkelig disse Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå