Jørgen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Google er din venn: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Du kunne jo funnet et bilde av en som ikke ser ut som om han kunne sklidd rett inn i The Beatles da... Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Og gjerne et bilde der det var mulig å se noen av detaljene på skoene, jeg klarer ihvertfall ikke ut fra bildet å se at det faktisk er en chelsea boot. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 http://www.asos.com/Jeffery-West/Jeffery-W...3&clr=Black O-M-G så.. Rock! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Noen som kan vise meg noen fitpics med chelseaboots? Alle snakker om det, og de ser dødskjedelige ut sånn som de er, men hvordan ser de ut på beina? Skal se hva jeg får til 1. eller 2. juledag. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nike Magma AC. Hva synes dere? Er litt usikker, liker dem, men samtidig ser de ganske spesielle ut. Boots med Nike Blazer Premium såle-liksom. Hvordan tror dere de vil funke denne vinteren? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Var ikke helt for de der. Synes ikke lissene sto så mye i stil til skoene heller. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ingen ting bortsett fra høye skinnsko med skikkelige gummisåler funker på vinteren. Men altså, hvis de passer stilen din kjør på. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ingen ting bortsett fra høye skinnsko med skikkelige gummisåler funker på vinteren. Men altså, hvis de passer stilen din kjør på. Nei, er akkurat det jeg tenker på også. Har noen vintersneakers som funker ganske dårlig. Har lyst på noe skikkelige boots, men, finner ingen jeg har særlig lyst på uten om Adidas Sammit x Ransom -skoene, som er for dyre for meg. Dog, synes at Nike Magma AC var ganske fete. Men har noen noen gode boots å anbefale? Noe ála Adidas Summit x Ransom? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Beklager, det er ikke min stil, så jeg vet ikke hvor man finner slikt. Det kan hende du finner noe her http://www.highsnobiety.com/news/ http://hypebeast.com/ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Får ta en titt på de sidene der da. Takk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Mine Supra sneakers funker overraskende bra i dette kalde været. De er ikke noe særlig foret heller, men allikevel har det holdt føttene mine varme i -16. Eneste jeg gjorde var og kjøpe en varm såle til å ha i skoen. Endret 24. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Joda, sneakers funker jo egentlig hva varme angår, er verre med grep og slik. Også vil jeg ha noen sko som tåler litt. Skoene jeg har nå har jo begynt å flasse. Er et sånt vanntett lag på skoene, der dette laget på den ene siden gradvis forsvinner, noe som gjør skoene veldig lite vantette. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hva synes folket om de nye TK Society variantene som kommer snart? blue/green er foreløbig min favoritt. Og hvor lenge tror folk at Supra kommer til å klare og fortsette denne hypen? My guess er at Supra "forsvinner" enten neste år eller året etter. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Bilder av nye TK Society? Vurderer å kjøpe meg et par med dem til våren. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Tror Supra bare kommer til å fortsette. De har jo nettopp sluppet ut 2 par sko fra den nye Skytop II serien, og det kommer masse nye sko i 2010. Tror ikke de vil forsvinne. I hvert fall ikke i USA. En av de nyeste TK'ene Selv liker jeg ikke TK så godt. Jeg har korte bein, og da vil de bli veldig store på meg. Holder meg til Skytop @ KongKake Ta en titt på http://factory413.com/blog/ (Supra's hovedside innen salg av skoene dems) Og http://factory413.com/shop/footwear/ (Alle skoene de har) Endret 30. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Og gjerne et bilde der det var mulig å se noen av detaljene på skoene, jeg klarer ihvertfall ikke ut fra bildet å se at det faktisk er en chelsea boot. De var flotte! Og nei, de er ikke Chelsea støvler. Problemet med sånne sko er at de blir stygge når de får rynker over ankelen etter bruk. Men veldig pene som nye! Han fyren hadde forresten på seg de verst tenkelige buksene til så fine sko. Handler det der om å kombinere noe som er råstilig med noe som er kjempestygt? Endret 31. desember 2009 av Ramius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Folk med normal pronering vil ikke oppleve at skoene får rynker over ankelen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Folk med normal pronering vil ikke oppleve at skoene får rynker over ankelen. Jo, det vil de. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg trenger nye, lyse, høye sneakers...noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå