akle Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Fikk nettopp mine Wolverine Burton i brun.. Har ikke fått brukt de så mye, men førsteinntrykket er at det var mye bedre å gå i enn forventet. Generelt var kvaliteten på skoene bedre en forventet, både med tanke på skinnet og sålen. Men de bør vell settes inn med noe!? Noen som vet hva jeg kan bruke. Er vel greit å få gjort det fra starten av. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Kule de, selvom jeg liker høyere sneakers (skytops) Endret 21. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Både høye, lave og mid-top sneakers kan være kult. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Clae har mye bra, men liker bedre disse og disse enn de du postet Endret 21. desember 2009 av Analogue Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Clae hadde mye bra! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ja, Clae hadde mye fett. Kanskje jeg skal bestille noe fra dem når våren kommer. Den Russel-modellen er ganske fet den også. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tenkte jeg skulle kjøpe disse fra Filippa K, men i sort. Hva tenkes? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kan bli kult det. Selv er jeg ikke en stor boots-fan men... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Litt synd at jeg ikke fant bildet av de sorte, for de ser litt mer "formelle" ut. Disse ser litt røffere ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ja, kan tenke meg det. Jeg bruker bare chelsea-boots, fordi jeg syns det er penest, og jeg har en pen liten samling som ikke er mye brukt, så jeg gidder ikke kjøpe meg noe nytt. Det er KALDT, så jeg har lurt på å kjøpe et par litt røffere boots. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tenkte jeg skulle kjøpe disse fra Filippa K, men i sort.Hva tenkes? Jeg tror det blir bra, de der ser bra ut. Hvordan er svartfargen i den svarte varianten? Blank, matt, kullsvart ? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 De er ganske blanke, og tilnærnet kullsvarte. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Så dem i sort i går, meget pen sko Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Pene, Kavinsky. Hva ligger de på i pris? Er noe slikt jeg kunne tenkt meg, men jeg mistenker at de ligger nærmere 3.000, og det er litt mer enn jeg er villig til å betale. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 De koster 2300,- i alle fall på Steen & Strøm, men tipper de ligger på det samme rundt omkring Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har lett en stund etter de selv, men ikke å oppdrive her i Trondheim Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ja, kan tenke meg det. Jeg bruker bare chelsea-boots, fordi jeg syns det er penest, og jeg har en pen liten samling som ikke er mye brukt, så jeg gidder ikke kjøpe meg noe nytt. Det er KALDT, så jeg har lurt på å kjøpe et par litt røffere boots. Samme her. Jeg kunne godt tenkt meg noen røffere sko nå som det er så kaldt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Noen som kan vise meg noen fitpics med chelseaboots? Alle snakker om det, og de ser dødskjedelige ut sånn som de er, men hvordan ser de ut på beina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå