thrice Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 De eneste 6-inchene som er pene er Earthkeepers. Jonas har et par. Har forstatt lyst på de. Får se hva julen bringer. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 så bare jeg missliker tømmerhogger sko? oh well Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Jeg kan ikke si at jeg synes tømmerhoggersko er en passende beskrivelse. Høye, maskuline vintersko gir mer mening. Endret 17. desember 2009 av thrice Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Jo ja . De var ok, men sånne bers timberlands som alle går rundt med er utroligt stygt. for å ikke si kjedelig Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Bers? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 De "vanlige" beige ser forferdelige ut, men jeg tenker mer på negere når jeg ser slike. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 De "vanlige" beige ser forferdelige ut, men jeg tenker mer på negere når jeg ser slike. Word. ja beige da. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg kan ikke si at jeg synes tømmerhoggersko er en passende beskrivelse. Høye, maskuline vintersko gir mer mening. <3 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Fornøyd med de så langt? Jeg kunne tenkt meg et par røffere enn de jeg har nå. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 selv skal jeg plukke opp ett par sånne http://soleservice.no/no/shoes/produkter/v...ukka-peacot-lx/ Det var virkelig utrolig stygge sko. Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Vel, nå som Januar-salget nærmer seg lurer jeg på om noen har noen anbefalinger på varme samt kule sko til salgs i Oslo området, er veldig dårlig på sko.. Prisnivå 0-1200 Om du skal ha noe som ikke er alt for formelt, vil jeg anbefale noen sko fra Timberland. http://www.timberland.com/family/index.jsp...1761081.1761136 Synest dere virkelig sånne sko er pene? synest de er RÅHARRY. er så mange som går med dem, og jeg forstår ikke hvorfor. save it for the lumberjacks selv skal jeg plukke opp ett par sånne http://soleservice.no/no/shoes/produkter/v...ukka-peacot-lx/ RÅSTYGGE sko Kruuger. 6-inches er ikke så pene at det gjør noe de heller... med sjeldne unntak *thrice sitt bilde* Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 lies ^^ men får se. har ikke sett de IRL enda Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Noen av oss kjøper sko som skal brukes for å holde føttene varme og tørre, og da er Timberlands et veldig godt kompromiss mellom utseende og nytteeffekt. Har selv et par 6 inch i brun som er konge i snø og faenskap. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Har lyst på noen fete boots som er varme og vanntette som ikke er for dyre. Gjerne noen lignende Adidas Summit x Ramsom -bootsa. Noen tips? Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Noen av oss kjøper sko som skal brukes for å holde føttene varme og tørre, og da er Timberlands et veldig godt kompromiss mellom utseende og nytteeffekt. Har selv et par 6 inch i brun som er konge i snø og faenskap. Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Fornøyd med de så langt? Jeg kunne tenkt meg et par røffere enn de jeg har nå. Veldig. Gode å varme i minusgrader hvis man har et par tynne ullsokker. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Har lyst på noen fete boots som er varme og vanntette som ikke er for dyre. Gjerne noen lignende Adidas Summit x Ramsom -bootsa. Noen tips? Ingen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Nå trenger jeg din eksperthjelp, thrice! Skal til Kristiansand i morgen, leter etter et par Chelsea-boots. Forslag til butikker som har noen som ser bra ut og ikke er altfor dyre? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Skulle gjerne hjulpet, Henrik. Men la oss si det er en grunn til at jeg ble nødt til å bestille fra nettet. Kristiansand er ikke det store på hverken klær eller sko. Det kan hende Retro har noe. Hvis ikke har Volt et par høye sko som minner litt om Jonas sine. Men det blir ikke chelsea boots igjen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Turen er planlagt, og Arendal har veldig lite sko, så det er vel verdt turen. Kan sjekke ut Retro, satser på at en eller annen butikk må ha noe brukbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå