AT1S Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ingen av dem var fine. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Kim sine likte jeg, har et par lignende i semsket skinn, veldig fornøyd Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Dagens innplukking: Ett par Creative Recration Dicoco i sølv og sortlakk, og ett par varme mørkegrønne Alife Everybody. Dagens innplukking: Ett par Creative Recration Dicoco i sølv og sortlakk, og ett par varme mørkegrønne Alife Everybody. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Googlet skoene. Alife Everybody var dritfete! Hvordan er de å gå med? Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Bruker Adidas Superstar II. Veldig behagelige å gå med synes jeg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Siste Adidas skoene var mere min smak, resten så langt har vært Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 så du liker det alle andre går med. greit nok det, men kjedeli Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Med de Adidas skoene ser jeg for meg en tenåringsgutt med grå joggebukse og DC logoflash hood. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Med de Adidas skoene ser jeg for meg en tenåringsgutt med grå joggebukse og DC logoflash hood. word Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 så du liker det alle andre går med. greit nok det, men kjedeli Jada, sitter her å kjeder meg ihjel med de skoene på Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kjedelig stil =/= Kjede seg Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ånei, skoene har gjort hele stilen min kjedelig. Da er det vel bare å legge på røret. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Dude, du er på eit moteforum. Forventar du at folk skal tykkje at kvite superstars er dritfresht? Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Godt poeng, men tenkte bare jeg skulle poste skoene i den Massive skotråden. Hadde aldri trudd at det skulle være så kontroversielt å bruke Superstars . Behold tråden for dere selv. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Superstars er langt fra kontroversielt, men du må skjønne at mere mainstream sko går nesten ikke an å finne. Min oppfatning av superstars er at det er sko for folk som hverken har interesse av eller peiling på hva de skal kjøpe, men de har sett de før og dermed er de et "safe" kjøp samtidig som det er en tidløs modell som har solgt godt i årevis. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Superstars er bare så ut. De er ikke spesielt pene. De er ikke noe kule heller. Bringer følelsen av at det kun er etternølere uten smak som bruker dem. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Superstars er bare så ut. De er ikke spesielt pene. De er ikke noe kule heller.Bringer følelsen av at det kun er etternølere uten smak som bruker dem. Samme som uggs da mer eller mindre. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Dagens innplukking: Ett par Creative Recration Dicoco i sølv og sortlakk, og ett par varme mørkegrønne Alife Everybody. Hvordan går det i Australia? Likte de første, men ikke de andre. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Superstars er bare så ut. De er ikke spesielt pene. De er ikke noe kule heller.Bringer følelsen av at det kun er etternølere uten smak som bruker dem. Samme som uggs da mer eller mindre. Ja, er enig der. Selv bruker jeg Uggs noen ganger i offentligheten, først og fremst fordi det er stygt og det for det meste er jenter som går med det. Men mest for at det er så innmari stygt at det blir steintøft. Har vel hatt Uggsene mine i mange år nå, 4-5 år, er neimen ikke helt sikker. Ser selvfølgelig nye ut da de har blitt lite brukt og pent vedlikeholdt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Selv bruker jeg Uggs noen ganger i offentligheten, først og fremst fordi det er stygt og det for det meste er jenter som går med det. Men mest for at det er så innmari stygt at det blir steintøft. Kan du utdype dette? Hvordan kan et plagg være så stygt at det blir tøft? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå