AT1S Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Det er vel en type dansk sko som ble brukt i tennis. I Danmark har det tatt helt av, selv er jeg gutt. Gidder seriøst ikke å bry meg om hva dere tenker kjønnsmessig om dem - SELV synes jeg dem er fete og det er det viktigste. Men gi gjerne kritikk Hvis du selv synes de er fete, skjønner jeg ikke hvorfor du spør. Lenke til kommentar
akle Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Noen som vet om Kawasaki skoene har noen sammen heng med mc merket? De har jo en skinn lapp på innsiden samme som mc støvler har for å ta av for gir pedalen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Nactarn: Personlig liker jeg ikke skoene. Endret 30. november 2009 av fkm Lenke til kommentar
jarah Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Skulle egentlig bare høre hva majoriteten mener, men selv synes jeg de er fete. Digg å bruke inne på skolen da det er vanlig temperatur, bruke vintersko da blir litt kjipern. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg tenker automatisk jentesko når jeg se de, gjerne brukt av de som går med tights og trange topper men helst burde gått med noe annet. Som vintersko er de rett og slett ubrukelige, kan til nød fungere som innesko, men det krever jo igjen at du går med et annet par til skolen og da gidder jeg hvertfall ikke å bære rundt på et par sko i tillegg til skolesekk etc. Men det er bare min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Flere gutter som bruker dem på NTNU. Ser helt ok ut. Fikk litt nok av den type småsko etter Le Coq Sportif voldtok markedet, men det finnes langt verre sko der ute. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg tenker automatisk jentesko når jeg se de +1 Liker dem ikke noe særlig. Blir for "fjortissjente". Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 men det krever jo igjen at du går med et annet par til skolen og da gidder jeg hvertfall ikke å bære rundt på et par sko i tillegg til skolesekk etc. Tja. De fleste har vel eget skap eller sted de kan legge tingene sine på håper jeg. Det har iallefall jeg. Så om det er slik det går for seg håper jeg nacktarn har det. Jeg bruker forøvrig et par plimsolls som innesko. Ser greit ut og gjør nytten veldig godt som innesko. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 men det krever jo igjen at du går med et annet par til skolen og da gidder jeg hvertfall ikke å bære rundt på et par sko i tillegg til skolesekk etc. Tja. De fleste har vel eget skap eller sted de kan legge tingene sine på håper jeg. Skap? Trenger da ikke det. Slenger jakken over en ekstra stol jeg finner i klasserommet, så har jeg mobil, iPod, lommebok, nøkler etc i den hele tiden, fremfor å stappe lommene fulle. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Hvor har du pcen da? Jeg legger igjen en pc på skolen istede for å ta med fram og tilbake hele tiden. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Den ligger i sekken. Lar ikke Macen min ligge igjen på skolen, den er for fin til det! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg bare minner om at dette er den store skotråden;) Lenke til kommentar
Penance Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Mine! Vad tycks? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Den øverste minner meg om stripper-sko. Usikker på nederste. Fitpic? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er ikke helt fan av den nye moten med platåsåle på fronten av skoen. Tenker tilbake på Buffalo-dagene og gothere. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Kjøpte disse for ikke så lenge siden: http://static.zumiez.com/media/catalog/pro...300010041_8.jpg Liker de godt, skater ikke, men de er både gode og kule! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 és har gode sko, det kan jeg si meg enig i. husker jeg hadde en del før da jeg skatet som jeg var strålende fornøyd med. uten tvil de beste til sitt bruk. har selv brukt globe, etnies, dc, adio, vans osv. når jeg skatet hver dag, og és var best. designet er en annen ting.... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Når vi snakker om skatemerker, min bror sverger til Supra, Element og DC. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg skatet aktivt rundt 2002-2004. Aner ikke ståa på kvaliteten til disse merkene den dag idag. Men har sett at Supra blir mer og mer brukt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 http://soleservice.no/no/shoes/produkter/a...ummit-x-ransom/ Hva synes dere? Har jævlig lyst på dem, trenger virkelig noen boots, og de der er sykt fete. Men så var det prisen da (jeg er en fattig skoleelev uten rike foreldre og jobb). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå