Scarn Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Kva er greia med å skrive world famous bakpå skoen? Det var no ikkje heilt i min smak, men. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Ebay. Ingen andre plassar? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Tror ikke du klarer å få tak i de noen annen plass egentlig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hvor vill du henn med bildet Kavinsky? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Dårlig etterligning? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hvor vill du henn med bildet Kavinsky? Siden vi var inne på lignende sko, Nike og collabs postet jeg et bilde av disse som jeg syns er veldig pene! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Det virker ikke sånn med smileyen din, jeg trodde du mislikte de jeg. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Den kan jeg forstå Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hei, jeg er på jakt etter litt penere sko til vinterbruk, helst ikke for formelt. Vans, Converse, Lacoste og Puma er uaktuelt! helst ikke sko med glorete farger som skriker "OPPMERKSOMHET" eller lignende Prisen kan strekke seg opp til 3000 maks. Noen forslag? Takk for forslag til dem som poster det Endret 30. november 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Thrice kjøpte et par Chelsea-boots, er postet i bildetråden, og har blitt tatt opp mange ganger når folk har spurt etter vintersko. Jeg er så lat at jeg ikke gidder å finne de, men det burde ikke være altfor vanskelig. Forøvrig bør du inkludere litt om hva slags stil du har. Chelsea-boots er ikke utrolig formelt, men det passer naturligvis ikke med joggebukser og hettegenser. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Så noen for meg digge Gant vintersko i butikken for et par uker siden, hadde sinnsykt lyst på det paret. Tenker meg ned til byen i morgen muligens, om det paret jeg likte fremdeles er å finne så skal jeg virkelig vurdere å kjøpe dem. Har foreløpig et par H/H boots, men de er ikke så fine. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Post gjerne bilde. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Enig med Henrik. Forøvrig vil jeg fraråde deg å kjøpe Gantsko. Kvaliteten er ikke kjempebra, for å si det mildt... Lenke til kommentar
jarah Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Kjøpte meg nye sko idag. Synes de er überfete, kanskje ikke det rette til årstiden. Tingen med dem er at dem er billig, mange farger å velge mellom samt slitesterke. Kawasaki player Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 nacktarn: Synes de så litt klumpete ut. Er heller ikke fan av det hvite mot innsiden. Dessuten ser det ut som om de får foten til å se kort ut. Med andre ord så likte jeg de ikke noe særlig, men akuratt det med formen kan godt hende endrer seg når man ser de på foten. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Jeg håper du er jente, for den skoen har jeg aldri sett på annet enn jenters føtter til nå. Endret 30. november 2009 av Atald Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Samme her, vet om 5 jenter som har de på skolen et par-tre forskjellige farger riktignok) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Jeg håper du er jente, for den skoen har jeg aldri sett på annet enn jenters føtter til nå. Har sett noen gutter med de også Lenke til kommentar
jarah Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Det er vel en type dansk sko som ble brukt i tennis. I Danmark har det tatt helt av, selv er jeg gutt. Gidder seriøst ikke å bry meg om hva dere tenker kjønnsmessig om dem - SELV synes jeg dem er fete og det er det viktigste. Men gi gjerne kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå