RAKKA Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Noen som vet om man kan vaske hvite nylonsko i vaskemaskinen? Jeg har vasket mine grå, og det gikk helt fint Tok med to håndklær så det ikke skulle dunke så veldig ;-P Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hva med denne skoen? product_thumb.php.jpg Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Synes ikke den var noe særlig. Får litt militærstøvelassosiasjoner. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg likte de heller ikke. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Kurante pensko? Og lurer litt på disse, men de var liksom litt vel kjedelig. Hva synes dere? Edit: Et andre par aktuelle pensko. Jeg har sko til finstasen, så det er mer pensko til å kombineres med bukse og skjorte. (ikke nødvendigvis jeans, men ikke dressbukse heller, noe i mellom de) Endret 25. november 2009 av Xtra Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Sko nr. 1: Liker ikke sømmen, og jeg er ikke fan av sko med firkantet tupp. Sko nr. 2: Forferdelige sko. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Xtra: Ikke kjøp de to første du linket til. De første skoene: Firkantet tupp er ikke fint. Likte heller ikke sømmen. Det andre paret: "Blend-følelse". Skikkelig klumpete. Det tredje paret: Synes det ble litt for lang tupp, men dette kan ha noe med perspektivet å gjøre. Så helt greie ut. Edit: fkm slo meg med noen minutter Endret 25. november 2009 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Jau, enig i at sko nummer to ikke er noe spesielt egentlig, men jeg trenger nye sko til "vanligbruk", og jeg er ikke helt av typen som går med sko á la #1 og #3 til vanlig. Men har dere noen forslag til sko som ikke er typiske pensko og ser bra ut? For akkurat det sliter jeg med. PS: Jeg liker ikke vans, high-tops og tja type skate-sko greier. Makspris: ikke mer enn 2500 kr. Ser litt på chelseaboots nå, men blir det "for pent" hvis man kjører mørke pene jeans, v-hals/cardigan og t-skjorte v-hals? (prøver å variere litt med skjorte under, men er ikke like flink alltid) Er nok skopar #3 som så best ut ja, men fortsatt ikke helt fantastisk akkurat. Lenke til kommentar
Swifty^ Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Skal ha meg noen nye sko snart til bruk om vinteren. Kommer nok til å bruke de til både hverdag og fest. Vurderer disse skoene, hva synes dere? Supra Skytop TUF Black Jeg er 18 år om det teller inn i vurderingen. Tar gjerne i mot andre anbefalinger hvis dere har noen. Vertical^: Jeg så at du kjøpte noen lignende sko, hvordan synes du de var? Noe du anbefaler? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Riktig det. Kjøpte de samme skoene, bare at dine er "Gunny" versjonen. Altså at det som er annerledes er at de du linket til har en hel svart såle. Noe som jo kan være smart om vinteren. Men da synes jeg skoene ble utrolig kjedelige. Skoene er veldig bra. Jeg kjøpte en varm såle til og ha oppi, så det ble litt varmere. Men jeg er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Enig med Vertical, de ble litt kjedelig med går/sort såle. Dog er jo det fordelaktig nå på vinteren da. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Spetz likte de veldig godt, veldig laid back samtidig som fargen gjør at de skiller seg ut akkurat passe nok fra mengden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Nike > Adidas Om du liker dem kan du ta en titt på collabs med Supreme. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Nike er fett det. Har disse fra før av: Skoene du postet var kule. Endret 28. november 2009 av Spetz Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Om du liker dem kan du ta en titt på collabs med Supreme. http://premiumplusmagazine.com/blog/wp-con...e_025_flat1.jpg <3 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Om du liker dem kan du ta en titt på collabs med Supreme. http://premiumplusmagazine.com/blog/wp-con...e_025_flat1.jpg <3 Dei var råe. kor får eg kjøpt dei? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Kva er namnet på dei EB_Veyron posta? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Nike sb x Supreme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå