Prologue Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Bare lurer... Hva er galt med disse skoene? Link 1 Link2' Edit. Endret 22. november 2009 av Prologue Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Linken fungerer ikke. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei! Er en gutt på 15 år som har fått interessen i Chelsea boots, noen av dere som faktisk har slike sko? Har litt lyst på dem, men vet ikke hvordan det er å bruke dem til dagligdags - blir det kanskje litt formelt på skolen? Liker å ha egne stiler, bruke en mørk dongeribukse til skoene f.eks. Har størrelse 45, så dem burde vel være noenlunde spisse for at det ikke skal bli donaldføtter. Hva tror dere? svarte, selvfølgelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har akkurat kjøpt meg Puma - Sky II for vinteren. Til vanlig går jeg med denne klassikeren, eller noen hvite artengo-sko jeg ikke fant bilde av i google. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har akkurat kjøpt meg Puma - Sky II for vinteren. Til vanlig går jeg med denne klassikeren, eller noen hvite artengo-sko jeg ikke fant bilde av i google. Har selv noen som noenlunde ligner, Reebok i hvite. Synes de kan være fete om man bruker rette stilen - noen klarer bare ikke å bruke dem rett Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nacktarn: jeg har 5 par, og bruker dem stort sett hver dag hele vinteren. Om de blir for formelle eller ikke kommer helt ann på stilen din. Og jeg må bare påpeke at mørke jeans til chelseas absolutt ikke er en "egen stil". Det er tvert imot helt normalt. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 oppdatert linker Lenke til kommentar
jarah Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nacktarn: jeg har 5 par, og bruker dem stort sett hver dag hele vinteren. Om de blir for formelle eller ikke kommer helt ann på stilen din. Og jeg må bare påpeke at mørke jeans til chelseas absolutt ikke er en "egen stil". Det er tvert imot helt normalt. Hvordan bruker du dem? Bruker du dem da med noen slimme/trange mørke dongeribukser? Ser det i hodet mitt at det kunne sett svært kult ut! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har akkurat kjøpt meg Puma - Sky II for vinteren. Til vanlig går jeg med denne klassikeren, eller noen hvite artengo-sko jeg ikke fant bilde av i google. Har selv noen som noenlunde ligner, Reebok i hvite. Synes de kan være fete om man bruker rette stilen - noen klarer bare ikke å bruke dem rett Hvilke sko snakker du om? Puma? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det må nesten være puma skoene han snakker om. For den 'klassikeren' din ser idiotisk ut uansett hvordan en bruker de. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det må nesten være puma skoene han snakker om. For den 'klassikeren' din ser idiotisk ut uansett hvordan en bruker de. Begynner å bli lei de selv, kjøpte vel mitt første eksemplar for tre år siden, men jeg kan ikke si jeg ikke likte de veldig godt før i alle fall. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er bare meg som ikke klarer å ha samme skomodell så lenge? Jeg bytter hverdagssko opptil fler ganger i året. Er jeg veldig fornøyd kjøper jeg kanskje en annen farge neste gang. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Bruker så og si aldri samme sko to dager på rad, ikke det at jeg eier så sykt mange sko - men liker variasjon. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jepp, samme her. Men noen sko liker jeg litt bedre enn andre og da blir de ofte prioritert Kommer ann på resten av antrekket også selvfølgelig. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Forøvrig bare bra å bytte sko, de holder seg lengre om de får hvilt en dag mellom bruk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er bare meg som ikke klarer å ha samme skomodell så lenge? Jeg bytter hverdagssko opptil fler ganger i året. Er jeg veldig fornøyd kjøper jeg kanskje en annen farge neste gang. Vel, jeg går sjelden lei av sko, men jeg har så mange par jeg liker at jeg kunne levd en god stund uten å bruke samme par to ganger. Jeg bruker stort sett sko med klassisk utseende, så det er litt vanskelig å gå lei dem. Lenke til kommentar
RAKKA Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, tråden her var det nærmeste jeg fant (: Noen som vet om hvor jeg får kjøpt disse gummistøvlene i Norge? KLIKKHER Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vet ikke om dette har blitt postet før, men sjekk ut: http://www.brassmonki.bigcartel.com/products Noen stilige design på den siden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som vet om man kan vaske hvite nylonsko i vaskemaskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå