lollopop Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 .... De skoene syns jeg var tøffe. Hvor er dem fra? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 KimNK, Jeeg liker formen og spenna, men alle de sømmene ødelegger skoen. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Kunne spart seg for de runde sømmene på sidene i hvert fall. Ellers kule. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 *Snip* Jeg likte den skoen du illustrerte. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Illustrerte? Uansett, kjøpte de i går og er godt fornøyd. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 illustrerte Interessant ordvalg... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Den skoen du hadde bilde av Genser. EDIT: "Illustrerte" var det første ordet som falt meg inn merkelig nok, så jeg valgte like så godt å bare bruke det til tross. Endret 19. november 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 illustrerte Interessant ordvalg... Interessant eller feil? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Noen som var på The Prodigy -konserten som var på lørdagen og fikk med seg åssen sko Maxim hadde på seg? De var jævlig fete hvertfall. For de som ikke var der, og muligens kan vite hvilken kicks det kan være, så husker jeg såpass at det var high-tops med to borrelåser/straps på den øverste delen, og to eller tre sorte striper på en ellers hvit såle. Finnes sikkert en del slike sko, men om dere vet om noen, spytt ut! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Det er i grunn et feil ord å bruke, men som sagt så bare pop'et ordet opp. Det ble som det ble, men du skjønte vel i enden av visa hva jeg mente?. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Ja, for all del. Nok kvalme i denne tråden fra før så jeg skal prøve å ikke bidra med mer Hyggelig at ihvertfall én her delte mitt syn på skoene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Noen som var på The Prodigy -konserten som var på lørdagen og fikk med seg åssen sko Maxim hadde på seg? De var jævlig fete hvertfall. For de som ikke var der, og muligens kan vite hvilken kicks det kan være, så husker jeg såpass at det var high-tops med to borrelåser/straps på den øverste delen, og to eller tre sorte striper på en ellers hvit såle. Finnes sikkert en del slike sko, men om dere vet om noen, spytt ut! Første jeg tenker er noe fra Supra eller lignende. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Ja, var det jeg ogaå tenkte, men fant ikke noe særlig lignende på sidene deres. TK Society kan ligne litt, men Maxim sine sneakers var ikke så høye, tror jeg. Har et bilde av han på konserten, der man ser skoen. Det er dog ganske dårlig kvalitet på bildet og vanskelig å se hvilken sko det var. EDIT: Slenger med bildet, og håper på at noen sneakerheads ser hvilke sko det er. Endret 20. november 2009 av KongKake Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 KimNK, Jeeg liker formen og spenna, men alle de sømmene ødelegger skoen. Joda, enig. Men det er billigsko for bruk på jobb, så var ikkje så kresen på det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Nvm. Endret 20. november 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Freshe sko Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Kan ikke akkurat si meg enig der. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Enig med KongKake! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 FresheOppbrukte, harry fjortissko Fixed. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Freshe sko En kamerat bruker de skoene der. Jeg ler av han. Mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå