flogieboogie Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hva synes folket om nye Adidas Originals "serien" Ransom? Ransom Boots Ransom Valley black Ser spiselige ut på bildene nesten... Endret 15. november 2009 av flogieboogie Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 De har en del haug av dem, og mange av de ser brukbare ut. Men mener jeg har sett bedre enn det som er på lenkene Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Likte de ikke. Blir litt for "gangster" for min del hvert fall. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) De skoene fra Adidas var råfete da! Digga de svarte bootsa. Endret 16. november 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Likte de ikke. Blir litt for "gangster" for min del hvert fall. Da har vi nok litt forskjellig syn på hva som er "gangster", syntes Timberland boots av denne typen er mye mer "gangster" isåfall. Adidas skoene var fete syntes nå jeg! Endret 16. november 2009 av Analogue Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Ser ut som mine gamle Rottefella langrennsstøvler. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 McMuffin, Når du nevner det er det faktisk en slående likhet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Ser ut som mine gamle Rottefella langrennsstøvler. Trodde Rottefella bare laget bindinger jeg? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Det er korrekt, men jeg husker ikke navnet på selve skoprodusenten, husker bare at de passet i mine Rottefella - bindinger, og at de ikke var pene. Derav likheten med skoene over. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Alfa? Jeg hadde hvertfall skistøvler derfra da jeg var liten:P Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg trenger et par sko til innendørs jobb som skal brukes med sort bukse. Tanker? Evt. kom gjerne med forslag. Jeg ønsker ikke noe veldig shiny, men likevel pent og litt pyntet. edit: Merket er Hudson for de som lurer. Endret 16. november 2009 av genser Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Den sålen kommer til å ta livet av ryggen din. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Hm, mye mulig. Det ønsker jeg jo ikke Kjøper jeg den da en halv størrelse større og går et annet sted og får støpt såle, kjøper jeg en annen sko, eller hva gjør jeg? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Likte ikke skoene. Litt for Lacoste-ish for min smak... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Alfa? Jeg hadde hvertfall skistøvler derfra da jeg var liten:P Yes! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Klarer virkelig ikke finne et eneste par sko som kan være aktuelle for meg, til vinterbruk! Jeg er 16 år, og har en ganske preppy klesstil, og trenger noen sko som er likedan - men ikke for overkill pent! Noen somvet om noe? Hjertelig takk for eventuelle tips! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Sleit og med å finne pene sko med grei såle. Fant meg eit par billige boots på Bianco i går, ikkje verdas stiligaste, men sålen er grov nok til at eg slepp å stå i hockey på veg til jobb. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Man kan sette på ny såle hos skomaker. Koster ikke all verden, og man slipper å tenke på sålen når man handler sko. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Joda, sant det. Værmeldinga gav derimot klar beskjed om at det hastar, så då raska eg med meg disse så eg kan bruke dei fram til eg finn den hellige gral. Sko med lærsåle kostar gjerne ein del og eg er usikker på om dei hadde overlevd vinteren hvis eg skulle ha brukt dei på jobb og slikt. Kjem sikkert til å supplere med eit bedre og penare par, men disse er "spendable" og gjer jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå