Kavinsky Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Er hvit såle og sort topp et must? Ellers så har du disse: Converse - Her er stjernen på innsiden av skoene sort også så den synes ikke så godt £30 @ Asos Boxfresh Boxer Canvas Hi-Top Trainers £40 @Asos Gram 383g High-Top Trainers £70,25 @ Asos Alle disse er i tøy da. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg likte skoene og når du har de på vil nok en del av logoen skjules av buksa di. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Det Converse paret er latterlig! Skam at noen anbefaler slike i disse dager. Jeg har selv det paret fra Gram, utrolige gode sko, men selvfølgelig ikke å anbefale nå. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Nevnte det på grunnlag at han allerede hadde sett på noen par. Men at logoen var synlig der og. Derfor posta jeg et par hvor de er litt mer "usynlige". Endret 15. november 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Anbefaler deg å gå for noen som er litt mer vinter-vennlige. Lenke til kommentar
akle Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Hva synes dere om disse til vintersko(må ha høye)? Red Wing 8 Inch Boot Dette er vel en spesial utgave av 877!? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Syns det ble litt mye. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Likte dem ikke. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Kor mykje må ein rekne med å betale for å såle om eit skopar? Driver og ser etter vinterstøvlar, men ikkje så mange pene som har sålar berekna for glattare føre. -------- Må i tilfelle ha ny såle. ? Andre forslag? Trur eg vil ha brune. Endret 15. november 2009 av KimNK Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Kavinsky: Likte gram skoene, men de ser litt kalde ut for høsten. akle: Likte ikke skoene. Merkelig såle og rar form. Litt vanskelig forklare hvorfor jeg ikke liker de, men som kavinsky sa så ble det litt for mye. fkm: Har du forslag til sko for vinteren som ikke er oxfords, chelsea boots osv? Litt mer ungdommelig stil for å si det sånn. Lenke til kommentar
akle Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Ja er vel litt mye:p Vanskelig å finne høye vintersko som er en nogen lunde tette. Noen tips? Endret 15. november 2009 av akle Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 fkm: Har du forslag til sko for vinteren som ikke er oxfords, chelsea boots osv? Litt mer ungdommelig stil for å si det sånn. Nei, jeg har desverre dårlig greie på barnesko. 1 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hva med disse fra Tretorn? Gore Tex, gummisåle, noe fôr inni. 1099 @ Brandos Edit: Selvfølgelig ment til bybruk. Endret 15. november 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) fkm: Forskjell på barnesko og ungdommelige sko vet du. Tipper han tenker på sneakers eller noe slik. Endret 15. november 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 fkm: Har du forslag til sko for vinteren som ikke er oxfords, chelsea boots osv? Litt mer ungdommelig stil for å si det sånn. Nei, jeg har desverre dårlig greie på barnesko. Modent. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Kor mykje må ein rekne med å betale for å såle om eit skopar?Driver og ser etter vinterstøvlar, men ikkje så mange pene som har sålar berekna for glattare føre. Eg betalte 200 kr for å setje ny sole på eit par støvlettar i fjor. Edit: Skrivefeil Endret 15. november 2009 av cricket Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Allright! Det var jo ikkje stort å bry seg om. Då vart det øverste paret eit reelt alternativ. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har betalt 500 per par hos skomakeren min, så det varierer tydligvis. Tipper det billigste vil være å gå til en invandrerskomaker, men husk at det er sammenheng mellom pris og kvalitet! Er det sko du vil ta godt vare på vil jeg heller anbefale deg å gå til en god skomaker, for hvis det gjøres feil kan skinnsålen råtne. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Hmm, får kanskje stikke innom eit par og sjekke i morgon. For 500kr blir det jo ein markant dyrare sko. Nokon tankar om dei eg lista opp over? Evt. andre forslag til boots utan snøring? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 KimNK: Likte godt nr 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå