fkm Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 De var stygge. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Valget står mellom disse skoene og Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Da tar du de øverste Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Øverste, som snaffle sa. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Ingen av dem. Men de øverste hvis jeg må velge. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Helst ingen! Men de øverste var minst stygge. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 De øverste så jo ut som forsvarets marsjstøvler bare med annen såle... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Coa, De øverste ser klart best ut. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Har bestillt de øverste. Greit nok at mange av dere ikke likte dem, men jeg likte dem, det er vel egentlig det som betyr noe for meg. Dessuten er ikke chelsea boots og den type sko min stil.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Likte begge de skoparene du kom med jeg, og synes slike sko ser bedre ut enn Chelsea-boots. Lenke til kommentar
AlexDeLarge Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 skriv ordet beta på junkyard.no i kassen så får man 20% rabatt :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Går det greit å bruke vanlige (sneakers osv.) sko til noe penere hverdagskle, type skjorte, pen genser og peacoat, eller burde man da gå for noen penere sko? Har lyst på et par sko som kan kombineres med slike antrekk, men jeg føler meg ikke komfortabel (ennå?) til å gå rundt i oxfords, chelsea boots osv. Noen som har tips til noe som er midt imellom slike sko og sneakers? Og forresten: Innspill på disse skoene: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Likte de, men de kunne spart seg for polospilleren på siden. Flytt polospilleren til tunga, og fjern skriften, og jeg hadde kjøpt de. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Du får pent belage deg på faktura på 25% MVA og gebyr fra UPS i postkassa om en ukes tid. Må bare si at det nå er det over 2 uker siden jeg fikk skoene, og har ikke fått gebyr fra tollen eller UPS ennå Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Anderskilsjika, Logoflash er ikke pent. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Du får pent belage deg på faktura på 25% MVA og gebyr fra UPS i postkassa om en ukes tid. Må bare si at det nå er det over 2 uker siden jeg fikk skoene, og har ikke fått gebyr fra tollen eller UPS ennå Tar som regel noen mnd før du får det. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg fikk sko levert av UPS for ca 2 uker siden, og fikk gebyr i posten for to dager siden. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Det varierer veldig. Jeg har opplevd alt fra 1 uke til 3 mnd. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har også opplevd varierende tid med UPS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 thrice og henrik c: Enig i at de kunne fjernet logoene, men det er formen og fargen på skoene jeg liker. Finnes det noe lignende uten uten logoene? Har sett endel fra converse, men da får er det en stjerne på siden av skoene uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå