Kurt Grusom Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen som har tips til vintersko i prisklassen rundt 1000-1500 maks? gutt 16, forholdsvis preppy stil generelt sett.. Sliter virkelig med å finne noe! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvis du går opp et par hundre er skoene jonas postet et meget godt valg. Utover det er jeg glad i mine, som kom på 1700,- med frakt. du finner begge i tråden. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen som har tips til gode såler å ha i skoene mine? Gele-såler som er best? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gå i en sportsbutikk og kjøp såler med litt demping, det funker best imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Få støpt deg såler. Intersport gjør det. Helt sikkert andre også. Det burde alle fikse seg. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pris for det er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vet ikke. Jeg stakk til legen og ba om å få bli sendt til ortoped. Litt godsnakking og sålene var mine for 200,-. Uansett hvor mye det koster, så sparer det mange for knær, rygg og nakke. http://www.sporty-intersport.no/no/Nyheter/Footbalance/ Lenke til kommentar
jarah Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kjøpte meg disse idag, DNA for presis 1000 kroner. Reebok Ex-O-Fit Hi White/Gold str45 hva syns dere? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Mye penger for et par joggesko man ikke kan jogge i. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg likte de der, men nå skal det sies at jeg liker sneakers... Selv har jeg ett par fra Moods. Ikke de skoene jeg bruker mest og heller ikke de fineste jeg eier, men de er greie å ha på dager der jeg ikke orker å kjøre den "vanlige" stilen min... Lenke til kommentar
jarah Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 De er da mer ungdommelig casual, jeg er 15. Kan forøvrig også anbefale joggeskoene jeg JOGGER i som jeg kjøpte sist uke, De er ekstremt gode å jogge i, helt sinnsykt god demping samtidig som de er god for de med slightly overpronasjon. Prisen var 1799 hos Intersport, ganske mye. Men jeg jogger 4-5 ganger i uka Asics Gel-Kayano 15 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kjøpte meg disse idag, DNA for presis 1000 kroner. Reebok Ex-O-Fit Hi White/Gold str45 hva syns dere? Liker dem ikke. Er fan av sneakers jeg også, btw. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Forferdelige, helt forferdelige. Nå er jeg ingen kjempefan av sneakers, men syntes mye er fett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kjøpte meg disse idag, DNA for presis 1000 kroner. Reebok Ex-O-Fit Hi White/Gold str45 *bilde* hva syns dere? De var helt greie. Sleng opp et bilde når du har de på. Sko kan se mye bedre ut på en person enn på et bilde for seg selv. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kjøpte meg disse idag, DNA for presis 1000 kroner. Reebok Ex-O-Fit Hi White/Gold str45 *bilde* hva syns dere? De var helt greie. Sleng opp et bilde når du har de på. Sko kan se mye bedre ut på en person enn på et bilde for seg selv. Det kan gjøres, reserverer dette innlegget for bildet i morgen! Problemet nå er bare at jeg sitter i en russisk morgenkåpe og leser Dagens Næringliv.., Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Må virkelig si at jeg ikke forbinder de skoene med en som sitter i russisk morgenkåpe å leser DN. Lenke til kommentar
akle Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er på kikk etter nye vintersko! Har søkt litt både her og på google, men fant ikke noe som passet så jeg spør. Skoene må være varme og være litt høye. Har hatt et par vintersko fra DC tidligere. Men vil si det ikke er min stil lengre. Vil ha noe som ikke er så klumpete. Jeg bor et godt stykke opp i bygda, mitt i en skog. Så om det er brøytet eller ikke varierer en del:-( Gutt, er 18. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kjøpte meg disse idag, DNA for presis 1000 kroner. Reebok Ex-O-Fit Hi White/Gold str45 hva syns dere? Ikke pene... Lenke til kommentar
jarah Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Må virkelig si at jeg ikke forbinder de skoene med en som sitter i russisk morgenkåpe å leser DN. Vel, selvom jeg er en gutt på 15 så investerer jeg en del i aksjer, så liker å få med meg ting. Kler meg ikke som en aksjonær av den grunn... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har det noe å si om morgenkåpen er russisk? Regner med at du ikke tar alle investeringsavgjørelsene alene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå