AnewZ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Skulle sagt third, men har allerede uttykt min mening Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da kan jeg si "third"! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det trenger ikke være harry syns jeg, men da må de være mer feminine, skulle ønske jeg hadde noen eksempler, men sorry. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Synes de eneste sneakersene som funker greit på jenter er Blazer Mid Wmns, og det er ikke alltid de fungerer heller. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Synes de eneste sneakersene som funker greit på jenter er Blazer Mid Wmns, og det er ikke alltid de fungerer heller. Det var de jeg siktet til ja. Endret 30. oktober 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Ej_bruker Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei! Lest gjennom en del her, og lurer på om noen har tips? Jeg er 19 år, gutt og trenger nye vintersko. Behagelighet og kvalitet er det viktigste:) Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vurderer disse i vinter, men er veldig skeptisk: Er generelt på utkikk etter boots som ser ålreit ut, men samtidig tåler litt røff bruk og har en såle med mønster til vinterbruk. Pluss dersom de har foring. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei!Lest gjennom en del her, og lurer på om noen har tips? Jeg er 19 år, gutt og trenger nye vintersko. Behagelighet og kvalitet er det viktigste:) Det finnes fult av sko som er behagelige og har god kvalitet. Hvilken stil? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 http://www.brandos.no/showarticle.asp?sku=...20Acoustic%20Hi Jeg likte disse. Hva synes dere? (og neida, blir ikke fornærmet) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 http://www.brandos.no/showarticle.asp?sku=...20Acoustic%20Hi Jeg likte disse. Hva synes dere? (og neida, blir ikke fornærmet) Grufull farge! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 http://www.brandos.no/showarticle.asp?sku=...20Acoustic%20Hi Jeg likte disse. Hva synes dere? (og neida, blir ikke fornærmet) likte de, men hadde vært vesentlig tøffere i svart. Ser litt ut som Converse racing sko.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er ikke det der dameversjonen av Chuck Taylor da? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er ikke det der dameversjonen av Chuck Taylor da? Vet ikke om det er damemodellen, men alle jeg kjenner og alle jeg har sett med dem, har vært kvinnelige Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kommenter gjerne skoene jeg posta. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kommenter gjerne skoene jeg posta. Er ikke helt sikker på detaljene Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vurderer disse i vinter, men er veldig skeptisk: Er generelt på utkikk etter boots som ser ålreit ut, men samtidig tåler litt røff bruk og har en såle med mønster til vinterbruk. Pluss dersom de har foring. De blir litt for 'motorsykkel' for meg. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hei! Vet ikke om dette er riktig sted å poste, men prøver.. så på disse skoene inne på dette forumet: Mote.no Er det mulig å få tak i disse? Det kan være uten Sole service og oslo logoen..men likte skoen og har lyst på den Noen steder jeg kan kjøpe den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå