multisync Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) De så ekstremt mye bedre ut på det nederste bildet enn bildet rett ut av box Endret 29. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Synes de nederste så veldig overdrevne ut. Er jo øverste bildet som er "sannsynlig". Bare tok med begge. @ Jonas Veldig enig! De svarte jeg har er plaine og litt kjedelige egentlig. Men det er høstsko, og da er svart greit. Endret 29. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kanskje vente til vintern er over? De virket ganske tynne da, Tanner. Sikkert bra sommersko, for jeg tror ikke de eier mye varme. Kan bruke den på fest om vinteren. Blir ikke så kald om du er full. Tanner: Vurderer dem selv jeg. Sats på dem, ser råe ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 "Blir ikke så kald om du er full" haha, jeg flirte Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tanner: Ja, blir nok dem på meg til sommeren igjen! Vertial^: De Skytops-a(?) der var jævlig fete da. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Synes jeg og De to bildene er av den samme skoen. Men det er bilde nr. 1 som er realistisk, da de er blitt tatt bilde av etter at de har blitt tatt ut av sko esken. Vurderes til sommersko. Da deler av skoen er i "suede" materiale, som kan bli skadet av regn. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Et litt bedre bilde. Endret 29. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ser forsåvidt best ut på bilde 1, så det gjør ikke noe. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 "Blir ikke så kald om du er full" haha, jeg flirte Hehe, det stemmer jo. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Seriøst? En dame med de skoene der? Vi snakker sterke assosiasjoner om trettenåringer fra Oslo Øst her (Ser dem overalt i byen), med tights, hettegenser, 3 tonn sminke og skatesko... Dama går for guds skyld aldri i tights (OT: fy FAEN å stygt det er. Fatter ikke hypen. Er faktisk værre enn joggebukse i offentlighet). Jeg skjønner nøyaktig hva du sikter til og hun er langt ifra denne stilen Er ikke 100% sikker på om jeg skal kjøpe de til henne enda, men etter å ha vært sammen i 3 år og stadig se henne kjøpe stygge/ubrukelige sko fordi hun har 0 peiling er det på tide å ta saken i egne hender hehe. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nike Blazer Mid ser bra ut, ja, men ikke de andre mainstream hightopsene du ser rundt omkring. Det finnes selvsagt mange andre hightops som ser bra ut, men disse ser man lite av. Edit: Han over: Jeg har ikke noe mot at de går med dem, jeg bare sier min mening og hva jeg synes om det, det er faktisk det som er meningen med et diskusjonsforum. Ja nettopp si meningen sin Du generaliserer folk utifra sko de går med Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nope, jeg sier hva jeg forbinder med skoene. Er en viss forskjell der. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Seriøst? En dame med de skoene der? Vi snakker sterke assosiasjoner om trettenåringer fra Oslo Øst her (Ser dem overalt i byen), med tights, hettegenser, 3 tonn sminke og skatesko... Her da? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Der skriver jeg hva jeg forbinder med sånne sko, og den stilen. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 De er fortsatt skatesko, og med mindre damen har en ekstrem evne til å "pull it off" tviler jeg sterkt på at hun ikke kommer til å se ut som en billig østkantfjortis.. Okey Men her hinter du frampå at hun kommer til å se ut som en billig østkantfjortis ? eller hva Uansett så vil jeg ikke lage kvalme Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Han sier bare at hun mest sannsynlig vil se slik ut. Ingen grunn til å ta helt av. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja, med mindre hun klarer noe jeg ikke har sett noen andre av det kvinnelige kjønn har klart, nemlig å se bra ut med skatesko på føttene.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da kan ikke du se deg veldig nøye om når du er ute. Er faktisk mange som klarer å kle mid/high-tops, men jeg er også enig i at mange absolutt ikke gjør det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvem som kler hva og hvem som ikke klarer det er veldig individuelt. Vil tro Jonas har lista litt høyere enn deg mtp. hva han syntes om det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hm. Skal kjøpe et par Supras til dama neste uke når lønna kommer. Hvilken synes dere er fetest? 1. 2. 3. Ingen av dem! Damer med sneakers er HARRY!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hm. Skal kjøpe et par Supras til dama neste uke når lønna kommer. Hvilken synes dere er fetest? 1. 2. 3. Ingen av dem! Damer med sneakers er HARRY!!!!!!!!!!!!!!!! Second that! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå