gjgjgjtytyty Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Husk at Supra's Skytops går 0.5 størrelse større. Skulle egentlig ha mine i 40. Når jeg fikk dem var de 40.5 Sitter heldigvis veldig bra på meg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Hm. Skal kjøpe et par Supras til dama neste uke når lønna kommer. Hvilken synes dere er fetest? 1. 2. 3. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Liker 1 og 3 best Vet ikke hvorfor, men ville valgt nummer 3. Synes kanskje nummer 1 blir litt guttete, da jeg bare har sett gutter med Skytop Red/White. Damer med Supra er awesome btw Endret 29. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 3 Ikke min stil, men de syntes jeg var best av de tre Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Nummer 3 hadde jeg valgt. Skoen er jo helt hvit, så går med det meste. Eneste minus er at de blir forferdelig fort møkkete. Endret 29. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Seriøst? En dame med de skoene der? Vi snakker sterke assosiasjoner om trettenåringer fra Oslo Øst her (Ser dem overalt i byen), med tights, hettegenser, 3 tonn sminke og skatesko... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er skatesko, ja. Men det ser ikke ut som det. Og det liker jeg. Ellers kan du da ta Supra's NS line. (Non-Skate) Dette forbinder jeg med skate-sko. Eksempel fra google. Stygge er de og Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Uten tvil nummer 1. Uten tvil. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Nr. 3 var nicest ja. Kjøpte meg nye sko i dag btw. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 De er fortsatt skatesko, og med mindre damen har en ekstrem evne til å "pull it off" tviler jeg sterkt på at hun ikke kommer til å se ut som en billig østkantfjortis.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Da lurer jeg på hva du synes om menn med slike sko. F.eks bildene jeg la ut? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 De er helt normale, kommer selvsagt an på fargen, de du postet var kjedelige, synes de er helt like alle andre hightops. Liker nr 1 av de han over postet, når de er på gutter vel og merke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Er faktisk enig med Jonas. Jenter med slike sko er i 98% av tilfellene bare jævlig stygt. Får litt joggebukse, kviser, fettete hår & skatesko feeling av det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Skatesko av typen Nike Blazer Premium og Supra Skytops er fett da. De er jo raltivt smale i forhold til gjennomsnittskoen fra f.eks DC, og ser derfor ikke helt teit ut. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 La nå folk få gå med skoene de vil Jonas ! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Nike Blazer Mid ser bra ut, ja, men ikke de andre mainstream hightopsene du ser rundt omkring. Det finnes selvsagt mange andre hightops som ser bra ut, men disse ser man lite av. Edit: Han over: Jeg har ikke noe mot at de går med dem, jeg bare sier min mening og hva jeg synes om det, det er faktisk det som er meningen med et diskusjonsforum. Endret 29. oktober 2009 av Jonas. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vurderer disse ganske sterkt Endret 29. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Likte de der, et innslag av farge gjør at de ser utrolig mye bedre ut enn om de er helt sorte. Det er som glidelåsen på bootsene jeg kjøpte for ikke lenge siden, det er den lille forskjellen som gjør at man skiller seg litt ut fra alle andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå