KKake Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Som jeg skrev i den andre tråden: Jævlig fete. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Kule sko, Vertical! Hvor kjøpte du de, og hvor mye kostet de etter toll og alt det? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Kule sko, Vertical!Hvor kjøpte du de, og hvor mye kostet de etter toll og alt det? Kjøpte de fra en engelsk side ved navn Flatspot.com Utrolig god service, da skoene var hos meg etter bare 2 dager! Prisen ble på rundt 1100, men ettersom skoene var på mine føtter etter 2 dager, så har de sluppet igjennom tollen Direkte link til skoene http://www.flatspot.com/store/supra-skytop...ack-7592-0.html Og hele Supra kolleksjonen Flatspot har http://www.flatspot.com/store/supra-3324-0.html Endret 28. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
geil Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Du får pent belage deg på faktura på 25% MVA og gebyr fra UPS i postkassa om en ukes tid. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, det er nok godt mulig Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Den siden var usansynlig billig! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Kule sko, Vertical!Hvor kjøpte du de, og hvor mye kostet de etter toll og alt det? Kjøpte de fra en engelsk side ved navn Flatspot.com Utrolig god service, da skoene var hos meg etter bare 2 dager! Prisen ble på rundt 1100, men ettersom skoene var på mine føtter etter 2 dager, så har de sluppet igjennom tollen Direkte link til skoene http://www.flatspot.com/store/supra-skytop...ack-7592-0.html Og hele Supra kolleksjonen Flatspot har http://www.flatspot.com/store/supra-3324-0.html Nice side! *bookmarked* Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Noen som eier noen Supra sko som vet ca. hvor høye de er? Er de sykt high-top eller "passe"? De har mange spennende modeller, men mye av det ser ut til at blir for høyt for min smak. Og by the way var det jo svinbillig på den sia der. ~1500 kr for to par sko, ~2000 kr i tilfelle toll+mva. Tror jeg skal bestille et par til meg selv og et par til dama på neste lønning om noen dager Endret 29. oktober 2009 av Feh Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Den var billig, ja, og derfor jeg kjøpte derfra. Frakta er ikke på mer enn 150 kroner viss jeg ikke husker feil. Var noe i den duren. Bestiller du fra USA, må man nesten belegge seg på 500 kroner i frakt. Servicen var god, og når UPS leverte pakka, var den i god stand. Ingen bulker eller noen ting. Har bare ros og skryt til Flatspot! @Feh De skoene jeg kjøpte er Skytops, som er de nest høyeste skoene Supra har. Jeg er ikke store karen, og har ikke lange ben, og skytops føler jeg sitter utrolig bra på meg. De høyeste skoene Supra har er TK's TK eksempel; Skytop eksempel; Endret 29. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Har skytops skoene på bildet der, men synes de er altfor store og "klumpete" så pleier ikke å gå med de Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Synes det helt motsatte. Føttene mine er lange i forhold til bredden på føttene. Og de sitter utrolig bra på meg. Fikk utrolig mye positive tilbakemeldinger på skolen også. Noe som jo er hyggelig og høre Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Vertical: Fit-pics. Et bilde av skoene frittstående sier svært lite i forhold til et hvor de faktisk er i bruk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Sant det, Atald. Legger opp fitpics asap. Bilder kommer opp på nytt om et øyeblikk Endret 29. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Utrolig stort bilde Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) resiiize! Takker for pics! Høyden så ikke så ille ut også er de litt "stramme" rundt toppen slik at sidene ikke bretter seg utover? Endret 29. oktober 2009 av Feh Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Huff. De ble så store også, ja. Ser det nå. Når jeg postet de opp i sta, så resizet de seg selv. Poster opp mindre om få minutter. Endret 29. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Flatspot hadde jo veldig bredt utvalg! Tror jeg skal bestille disse nike skoene snart Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Kanskje vente til vintern er over? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) De virket ganske tynne da, Tanner. Sikkert bra sommersko, for jeg tror ikke de eier mye varme. Endret 29. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Tanner: Vurderer dem selv jeg. Endret 29. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå