Homme Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 KongKake: Air Blazer ACG Mid, en veldig modifisert variant som burdte tåle en god vinter. Husker ikke noen linker og er på en liten ferie så har ikke tilgang til så mye. Joker91: Har ikke peil på norske nettbutikker, men en kompis selger dem så kan høre om de sender worldwide Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Air Blazer ACG var jo fete også da. Ikke like pene som Blazer Mid og Premium, men, de var barske. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Huff, de så jo bare ut som noen fjellsko noen hadde sydd på en Nike-swoosh... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Synes de var baske jeg. Selvfølgelig, de andre skoene i Blazer-serien ser jo way better ut, men, som vintersko, så hadde de vært noe. Endret 20. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg hadde holdt meg milelangt unna de selv de minste tanker om å kjøpe dem, men do as you like. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Frister en del å kjøpe dem, men om jeg gjør det er en annen sak. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Trenger noen tips på å holde skoene mine freshe. Skoene er i hovedsak i semsket skinn, har noen noen tips til rengjøring av disse? Skoene: Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har sitt noen lignende disse skoene noen plass? De er pene, men allikevel ikke for pene til hverdagslig bruk. Eventuelt noen som har sett noen i samme gata? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har Supra's her og kunne fortelle litt om skostørrelsen? Har 43-44 i skostørrelse så valget mitt faller på enten 10 eller 10,5 men er usikker på om de er litt store i størrelsen eller ei. Me likey--> Skal jo ha Muska hightops, men frista de der.. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har sitt noen lignende disse skoene noen plass?De er pene, men allikevel ikke for pene til hverdagslig bruk. Eventuelt noen som har sett noen i samme gata? Likte de ikke, men uansett, her er nøyaktig samme sko: *Trykke På* Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 KongKake: Air Blazer ACG Mid, en veldig modifisert variant som burdte tåle en god vinter.Husker ikke noen linker og er på en liten ferie så har ikke tilgang til så mye. Joker91: Har ikke peil på norske nettbutikker, men en kompis selger dem så kan høre om de sender worldwide Så lenge de har kort leveringstid trenger det ikke å være norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvorda får jeg tak i Nike Air Blazer ACG? Finner ingen nettbutikker som har dem i den størrelsen eller fargen jeg vil ha, bortsett fra Nike selv, som ikke shipper til Norge. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvorda får jeg tak i Nike Air Blazer ACG? Finner ingen nettbutikker som har dem i den størrelsen eller fargen jeg vil ha, bortsett fra Nike selv, som ikke shipper til Norge. Kanskje Nike store i Oslo kan bestille de for deg? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Hmm, er jo en mulighet det. Men Nike Store skal ha jo kun ha 55 dollar for dem (tilbud), altså i overkant av 300,-, så tror det kanskje vil bli billigere om jeg fisker frakt til Norge med Jetcarrier. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Det skal du nok ikke se bort ifra! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvor mye tror du/dere at en pakke med Nike Air Blazer ACG veier da? Under 5kg? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Da blir det 355,- i frakt da. Ca. 700,- tilsammen for skoene er jo ikke så ille. Mulig jeg bestiller i kveld da. EDIT: Meh.. Nike sender visst ikke til postbokser, hvilket gjør det vanskelig for meg å bruuke Jetcarrier. Noen som vet om alternative måter for meg å skaffe skoene på? Enten en annen nettbutikk eller en tjeneste tilsvarende Jetcarrier? Endret 23. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Cryogen Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen som har noen høst/vinter sko å anbefale i Bergen, eller eventuelt fra nettet? Er på jæævlig budsjett, snakker minimalt med kostnader. .. er ikke helt sikker på hva slags sko jeg er ute etter, fint med sko som tåler litt vann. Og som ikke er veldig høye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå