AT1S Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Mitt forslag til fottøy for vinteren i en liten montasje. Er du sprø? Med mindre du også bor et eller annet sted på sørlandet som hverken får snø eller regn, så er det ikke mange nordmenn som kjøper tynne lærsåler til norsk vinter gitt. Det er ren idioti. Er det ikke lærsåler er de fortsatt altfor tynne til været jeg er kjent med her i Oslo hvertfall. Haha, så feil gikk det ann å ta. Jeg hadde veldig like boots i fjor, ikke tykkere såle i det hele tatt, og jeg frøys ikke det grann... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Mitt forslag til fottøy for vinteren i en liten montasje. Er du sprø? Med mindre du også bor et eller annet sted på sørlandet som hverken får snø eller regn, så er det ikke mange nordmenn som kjøper tynne lærsåler til norsk vinter gitt. Det er ren idioti. Er det ikke lærsåler er de fortsatt altfor tynne til været jeg er kjent med her i Oslo hvertfall. Haha, så feil gikk det ann å ta. Jeg hadde veldig like boots i fjor, ikke tykkere såle i det hele tatt, og jeg frøys ikke det grann... Smertegrensa for å fryse er forskjellig. Men enhver skomaker eller skoselger i Norge vil nok nekte for å selge slike sko til norsk vinter. Med såpass lav såle vil du lett få vann på sokkene når det regner. Den vil slites kjapt ned ved bruk på grusete veier, is, snø og for ikke å snakke om salt! De fleste vil fryse med en så tynn såle, ettersom bakken er kald. Man trenger litt avstand. Er det lærsåler så vil du jo tryne rundt på isen og snøen hver eneste dag. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da foreslår jeg at du enten tar deg en tur til en skomaker, eller Akergata 20, så du kan se skoene i person. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da foreslår jeg at du enten tar deg en tur til en skomaker, eller Akergata 20, så du kan se skoene i person. Ja de er vel på salg kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da foreslår jeg at du enten tar deg en tur til en skomaker, eller Akergata 20, så du kan se skoene i person. Ja de er vel på salg kan jeg tenke meg Ikke akkurat Eneste måten du får LV på salg, er dersom du handler når du er ute og reiser, og får VAT tilbake på flyplassen Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen som har tips til seriøse nettbutikker som selger supra sneakers og har kort leveringstid. Billig skal det også være. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som har tips til seriøse nettbutikker som selger supra sneakers og har kort leveringstid. Billig skal det også være. Billig er? Butikker i Norge har dårlig utvalg, og bestiller du fra utlandet, kommer du lett over 1000 kroner. @Cookiemaster De var forferdelige. Lenke til kommentar
geil Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) ... Endret 17. oktober 2009 av geil Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Vurderer å kjøpe disse. De er fete, har sett 2 på skolen som har dem Noen som vet om de selges i noen butikker, DNA osv? DNA i Tønsberg har dem hvertfall, og netshopen til Moods of Norway. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Vurderer å kjøpe disse. De er fete, har sett 2 på skolen som har dem Noen som vet om de selges i noen butikker, DNA osv? DNA i Tønsberg har dem hvertfall, og netshopen til Moods of Norway. Takk for svar! Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som har tips til seriøse nettbutikker som selger supra sneakers og har kort leveringstid. Billig skal det også være. Billig er? Butikker i Norge har dårlig utvalg, og bestiller du fra utlandet, kommer du lett over 1000 kroner. @Cookiemaster De var forferdelige. Jeg har jo blant annet sett supra sko til 70 dollar. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvordan skal jeg vaske mine Nike Blazers? Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Butikker(helst) eller nettsider som selger fine og enkle boots til hverdagbruk rundt 1000 +/-? Noen som vet? C. Bass? Cheers Endret 18. oktober 2009 av lollopop Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ecco skal visst ha noe i den prisklassen. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Noen som har erfaring med La Sportiva - Tibet Anfibio GTX? Venter på at den lokale villmarks butikken skal få inn ett par som passer meg. Planen var å bruke de som tur og vintersko. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 KongKake: Bruk vaskeprodukter rett mot sneakers, jeg anbefaler Sneaky Klean til Blazers. Og til alle de Moods "kicksa" som har blitt postet her i det siste, æsj.. Elendige kopier med sannsynligvis like elendig kvalitet. Rocker i dag Glam Pie Hi by Pastery Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noken som har peiling på en norsk butikk/nettbutikk som selger disse? Nike Air force 1 gore tex. Tillater meg å bumpe Lenke til kommentar
B25S Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noken som har peiling på en norsk butikk/nettbutikk som selger disse? Nike Air force 1 gore tex. Tillater meg å bumpe Det kunne jeg også tenkt meg å vite. Sikkert et greit alternativ til vintersko for min del, slik at jeg får litt variasjon. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) KongKake: Bruk vaskeprodukter rett mot sneakers, jeg anbefaler Sneaky Klean til Blazers. Og til alle de Moods "kicksa" som har blitt postet her i det siste, æsj.. Elendige kopier med sannsynligvis like elendig kvalitet. Rocker i dag Glam Pie Hi by Pastery Om Moods sine sko ikke er noe å satse på, så spør jeg deg, forumets sneakerekspert (i mine øyne hvertfall) finnes Nike Blazer i vinterversjon? Om ja, link? Hvis ikke, så er nok Moods of Norway sine "Lofoten" det nærmeste jeg kommer. Endret 19. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hvilke nettbutikker selger disse? Endret 19. oktober 2009 av Joker91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå