DMATHISEN Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva synes dere? Jeg synes de er dritfete Moods of norway: Lofoten Winter De skal visst ikke være noe spessielt behagelige å gå i har jeg hørt, så jeg har ikke turt å kjøpe meg et par, enda. Har du kjøpt dem? Evt. hvordan er de å gå med? Nope, har ikke det. Det er jo helt vanlige sko så tror nok ikke det er noe problem Men noen som vet hvordan str er? De har bare "hele" str, 41,42,43,44 osv.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva synes dere? Jeg synes de er dritfete Moods of norway: Lofoten Winter De der var jo egentlig ganske nice da! Som sagt, så ligner de på Blazer. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Moods = Må si jeg er halvveis enig i det, men de har jo en del brukbart også Lenke til kommentar
WASD Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Klærne er forsåvidt greie, kvaliteten derimot... Lenke til kommentar
galskab Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Hva syner dere om disse? Bildet er clickey Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Greie, bortsett fra at de har en stygg traktor på seg. Moods er frastøtende. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Digger den skoen vegiboy. Finnes også i rød Forslag til tråden. Legge inn lenker til gode skobutikker på nettet inn i førsteposten Lenke til kommentar
B25S Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Hva syner dere om disse? Bildet er clickey De likte jeg! Sikkert greie om sommeren Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Kjøpte disse på topman i dag, hva synes dere? Endret 10. oktober 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Greie sommersko det, syntes dog at det er litt feil tidspunkt å kjøpe de på nå Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Bor helt sør ned i England så det ganske varmt her ennå. Men er enig i at det kanskje var litt dårlig timing, så de i butikken og syntes de var kule så det ble litt impuls kjøp også var de ikke så dyre heller (144 kr). Endret 10. oktober 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Nice? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Nice? Nei, de syns jeg var direkte stygge! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Kjøpte disse i sverige i går for ~670 NOK Reebok Ex-O-Fit Hi, Male (går med de uten å feste borrelåsen den henger bare å dingler) Er litt usikker på om jeg skal kjøpe disse på XXL til 599,- Fin pris, men trenger kanskje ikke to sååå like skopar. Andre som har noe forslag på sneakers i ca. denne høyden (mid eller hi) som passer for kalde bein på vintern? Puma Winter Sky Endret 10. oktober 2009 av Feh Lenke til kommentar
marvol Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Puma skoene er grisedigge om vinteren, dog litt varme om du bruker de på skolen og sitter mye inne.. Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Noken som har peiling på en norsk butikk/nettbutikk som selger disse? Nike Air force 1 gore tex. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Puma Winter Sky De så deilige ut Tror jeg nesten må skaffe meg et par Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Noen legitime nettbutikker som selger disse skoene? Altså der man ikke selger fake sko. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Hva syner dere om disse? Bildet er clickey Sommersko, veldig enkle, og sikkert overprized Nice? Æsj Kjøpte disse i sverige i går for ~670 NOK Reebok Ex-O-Fit Hi, Male (går med de uten å feste borrelåsen den henger bare å dingler) Er litt usikker på om jeg skal kjøpe disse på XXL til 599,- Fin pris, men trenger kanskje ikke to sååå like skopar. Andre som har noe forslag på sneakers i ca. denne høyden (mid eller hi) som passer for kalde bein på vintern? Puma Winter Sky Eww! Noen legitime nettbutikker som selger disse skoene? Altså der man ikke selger fake sko. Æsj! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå