AnewZ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 De er ikke så shiny etter litt bruk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hva mener du med det? At skinnet blir slitt bort? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Skovask hjelper... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hva mener du med det? At skinnet blir slitt bort? Vil tro at de fader i fargen ettervhert, og deretter blir slitte og blasse. Endret 4. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Mine tre par er enda like shiny. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har vel mye og si hvordan du behandler dem, og hva skoene brukes til. Skorens og vask kan vel også hjelpe godt til. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Mine tre par er enda like shiny. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt dem? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Dårlig formulert, men dem er ikke fra YSL. Jeg veit at Diabro hadde veldig mange, som ser ut som er borte nå. Ebay har noe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Mine tre par er enda like shiny. Hva jeg mener med det er ikke noe annet en at jeg har lest det på div. andre fora Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Søkte litt. Og fant da ut at YSL Rolling er 'patent'. Patent er veldig glorete. Men vet ikke om YSL har like sko i annet stoff. Du søkte rundt for å finne ut noe man ser helt utmerket godt på bildet? Ang. skoene liker jeg dem. En av få sneakers jeg liker. Ebay er det beste stedet å få tak i dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Nytt par: Nike Zoom Oncore High. Har den kommet hit enda? Mamma plukket den med seg i utlandet. Edit: Damn, de hadde ikke min størrelse. Nå må hun lete. Kjipt å ha små bein. Tror telefonsamtalene blir dyrere enn selve skoen, menmen. Endret 6. oktober 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Skal snart kjøpe nye vintersko. Noen som har noe å anbefale? Tenker enten på sneakers eller boots. Så på noen boots fra Wolverine istad, fora Converse All Stars og noen fete sneakers jeg ikke husker merket på. Var fora de også. Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Skal snart kjøpe nye vintersko. Noen som har noe å anbefale? Tenker enten på sneakers eller boots. Så på noen boots fra Wolverine istad, fora Converse All Stars og noen fete sneakers jeg ikke husker merket på. Var fora de også. +1 Vil ha noe fora sneakers.. Helst noe som passer til noe slim klær da, ikke noe store kladder Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hva synes dere? Jeg synes de er dritfete Moods of norway: Lofoten Winter Endret 9. oktober 2009 av DMATHISEN Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Pris? 1099kr på nettsiden. Er også i hvit. Endret 9. oktober 2009 av DMATHISEN Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 De likte jeg faktisk. Noe av det første som jeg liker fra MoN. Pris takk Ligner veldig på Blazer mid dog. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 De likte jeg faktisk. Noe av det første som jeg liker fra MoN. Pris takk Ligner veldig på Blazer mid dog. Jeg synes de ligner selv, blir som foret Blazer Pris: 1099kr. Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kanskje litt dyre.. Men, skal en hel dag på shopping i både berlin og krakow og hvis jeg ikke finner noe jeg liker der så kanskje jeg kjøper dem. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva synes dere? Jeg synes de er dritfete Moods of norway: Lofoten Winter De skal visst ikke være noe spessielt behagelige å gå i har jeg hørt, så jeg har ikke turt å kjøpe meg et par, enda. Har du kjøpt dem? Evt. hvordan er de å gå med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå