marvol Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ser fine ut de Har litt sansen for Nike air selv, men de blir litt for dyre... Tror ikke de er dumme hvis du bare skal traske rundt i en butikk hele dagen heller, siden det er relativt god demping Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ser fine ut de Har litt sansen for Nike air selv, men de blir litt for dyre... Tror ikke de er dumme hvis du bare skal traske rundt i en butikk hele dagen heller, siden det er relativt god demping Ja, jeg har en tendens til å få vondt i beina etter å gå en hel dag på steinhardt gulv, så jeg tenkte jeg skulle prøve Air Max. Men skal vel ikke se bort ifra at jeg løper ned en tur etterpå. Fant forresten noen andre på nettet, Nike Air Classic: Kanskje bedre å kjøpe de? Men de kommer på 800 kr fra eBay. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nye sko! Hva slags såle har de? Nike Air Zoom? Litt usikker, har ikke sett denne sålen før. Men fant et bilde så kan du se selv: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Holdt på å kjøpe disse i København, men de kostet litt i overkant der - 1600 DKK. Vurderer dog å bestille de fra nettet, men syns de fortsatt er litt dyre. Acne Pace High Top Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Henrik C, Digger ikke sålen. Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Henrik C, Digger ikke sålen. +1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Var kule, men må si som andre her at sålen satt ikke helt for min del. Hadde vært bedre i sort. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 De ser bedre ut på, lover! Men for all del, ikke alle kan være enige, men jeg digger de! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Noen som har kjøpt boots (altså ganske hi-top) på asos og vet hvordan de blir levert? er det stor eske, eller kommer de i annen forpakning? Må sykle opp til postkontoret hvis jeg skal få hentet ting før mandag og så er spørsmålet om jeg får det med (er jakke og bukse også) Selfølgelig så står det ikke oppgitt mål på pakken på sporinga heller, står bare vekt Endret 1. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 De kommer i en ganske stor eske, ja. Så med mindre du har bestillt med deres nye mulighet for ekspresslevering må du på postkontoret. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er ikke ekspresslevering nei, gah, og jeg som ville ha det før skolestart på mandag, får se om jeg tar med sekk og pakketape og jallamekker, har ikke tid annet enn å dra og hente den når jeg har pause på jobb. Teite åpningstider Lenke til kommentar
Destu Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Holdt på å kjøpe disse i København, men de kostet litt i overkant der - 1600 DKK. Vurderer dog å bestille de fra nettet, men syns de fortsatt er litt dyre. Acne Pace High Top Holdte på å kjøpe disse selv, men de var litt ubehagelige på min fot og hakket for dyre. Synes ikke gummisålen ødelegger skoen på non måte, gjør bare at de skiller seg litt ut. Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kjøpte meg denne her om dagen og gleder meg masse til å få dem! Kjøpte dem fra her . Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 @Asbjørnh: Likte Classic'sa bedre. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nå som vintren nermer seg så lurer eg på hva som er kulest og gå med da på føttenne? liksom må finnest noe kult for gutter.. I valle og der er det ganske mye snø så kan ikkje gå i jogge sko.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Gammel er du, og prisklasse du er ute etter? Noen varme sneakers kan også funke viss du liker det. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 er gutt på 15 år og di kan koste alt fra 100-1000 ca bare det er ett bra merke og kvalitet på det;D Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Jeg har: - 2 par hvite Adidas superstar eller noe sånt med hvite og grønne striper. - 1 par Dr. Martens som jeg kjøpte i London til 85 pund. Sparte faktisk ca en 1000 lapp på å kjøpe dem i der borte Endret 3. oktober 2009 av Gayatri-mantra Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nå som vintren nermer seg så lurer eg på hva som er kulest og gå med da på føttenne? liksom må finnest noe kult for gutter.. I valle og der er det ganske mye snø så kan ikkje gå i jogge sko.. Noen kule boots? http://www.timberland.com/product/index.js...rentPage=family Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå