Karlson Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 65. plass var fete, men 5. plassen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Veldig dårlig vinkel på det bildet, men de er jævla frekke i virkeligheten. Mange liker dem også ford West er innblandet. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Apropos nr 5 Synes de var billig her: http://cgi.ebay.com/Nike-Air-Yeezy-Doernbe...id=p3286.c0.m14 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Apropos nr 5 Synes de var billig her: http://cgi.ebay.com/Nike-Air-Yeezy-Doernbe...id=p3286.c0.m14 Håper virkelig ikke at det er noen som betaler så mye for de skoene brukt av han idioten... Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen som vet om noen norske nettbutikker som selger high top sneakers fra supra eller nike? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Noen som vet om skoene fra shoxman.com faktisk er ekte. Bestillte meg to par shox sko. Et par fra en selger på ebay som jeg har kjøpt fra før, og et par fra shoxman. Når jeg hentet skoene på posten idag og så det kom fra hongkok etter eller annen skrift ble jeg veldig mistenksom. Er det mulig å sjekke det opp på noen måte? - Alt som kommer fra hongkong/kina er mistenkelig. - Esken var blå/gul. Vanligvis er Nike esker grå. - Skosnorene var tredd motsatt vei. Endret 21. september 2009 av Teac Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Esken til mine Blazers er nå blå da, og tviler på at Session selger falske sko. Så Nike har ikke bare grå esker, og om noen skal lage en god kopi, så kopierer man gjerne eska også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fikk selv skoene fra Shoxman og et par ekte shox fra Ebay. De fra ebay kom i en strøken eske fra USA, mens de fra Shoxman er fra Hong kong med en helt knust eske. Shoxman selger fakes! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fikk selv skoene fra Shoxman og et par ekte shox fra Ebay. De fra ebay kom i en strøken eske fra USA, mens de fra Shoxman er fra Hong kong med en helt knust eske. Shoxman selger fakes! Samme her. Fikk eske utpå eske + masse beskyttelse inni. Kvaliteten på shoxman skoene virket greie, men fikk med engang en følelse av at de ikke var ekte. Ebay selgeren sjekket jeg nøye opp og konkluderte med at var ekte, men med Shoxman gikk litt fort i svingene når jeg bestilte. Hm. jaja, etterpå klokskap Virket som en noenlunde seriøs side, men en skal ikke ta noe forgitt. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Noen som har kjennskap til disse: http://www.brandos.no/sneaky-steve/golden-hornet-7357/ Lenke til kommentar
Penance Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kjøpte disse i dag! Fjernet frynsene, og "bretten" kan brettes ut så støvlettene blir over-knees. I'm in love! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Bestillt (og var det siste paret i min størrelse også ) Endret 24. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kjøpte meg disse igår, digger dem selv! Hva synes folk? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg trenger litt inspirasjon til vinter/høstsko. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Noen som har snurring på kvaliteten på Levi's sko? Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Larsemao: Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg trenger litt inspirasjon til vinter/høstsko. +1 Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg trenger litt inspirasjon til vinter/høstsko. +1 +2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå