Nymph Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Tror mine var R4. Kan fint brukes til jogging. Når jeg jobber i byen på natta jogger/løper jeg hjem med de. Ja, jeg vet de er litt rosa, men jeg har ingen "jentesko" Og forøvrig er klærne tragisk fordi jeg skulle på jobb. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hvilke Shox er anbefalt om man skal bruke skoene til den opprinnelig meningen, jogging? Til jogging ville jeg kjøpt noe annet enn Shox. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Mener å huske at de ikke var så ille fra forrige par jeg hadde, men kan godt være at jeg bare har skapt meg det inntrykket. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Shoxman.comGenial!! 601 kr for ALLE shox. Fikk mine på fredag.. LOVE <3 Dette er ekte? Isåfall kunne jeg trengt 3 nye par til trening Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Veldig mange delte meninger rundt Shoxman, litt over halvparten er fornøyde, mens restene enten ikke har fått varen eller feil vare, og man kan i tillegg ikke bytte viss man kjøper feil størrelse. Så billige sko fra noen som ikke kan det de driver med og som ikke kommer til å overleve lenge. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Så konklusjonen er at dem selger ekte varer, bare at dem kan sende feil vare? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Så konklusjonen er at dem selger ekte varer, bare at dem kan sende feil vare? Ja. Noe sånt. Har lest på andre forumer som aldri har mottatt varen, eller fått fei lvare fra Shoxman. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Dette har jo eierne av Shoxman forklart. Det ble plutselig veldig mange bestillinger og de hadde problemer med å levere ut varene i tide. Mine kom litt sent men de passer perfekt. Størrelsene på skolene er akkurat slik som du bruker til vanlig. Jeg bruker 37 og disse satt perfekt. Og de er ekte. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Er på jakt etter Nike Shox sko, men sliter med å finne en litt mer fritidssko utgave av disse modellene. Altså ikke sånn løpesko, men heller hverdagssko. Noen forslag? Shoxman.com Genial!! 601 kr for ALLE shox. Fikk mine på fredag.. LOVE <3 Hvordan er det med moms. Kan du skrive melding til dem om at dem skal skrive ned verdien på varen? Hvordan er frakten. billig? Edit. Ble visst en sko fra ebay og shoxman. Hvor lang er leveringstiden på shoxman? Endret 10. september 2009 av Teac Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Noen som har noen tanker om Toms nye Cordones? Noen av dem var ganske fine, men hadde kanskje gjort seg bedre med en litt mer ordinær tupp. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Toms er stygge IMO. Tanken er god, men det gjør ikke skoene noe penere. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Noen som vet om noen ganske nøytrale, svarte sko som går til det meste? Vil ikke ha noen av de svære Nike skoene som tydeligvis er ganske populære her eller noe i den kategorien... Har et par hel-svarte Vans nå, men har lyst på noe annet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Nå som vinteren nærmer seg er jo Chelsea Boots noe å tenke på. Men siden du sier du har Vans er jeg usikker på om det helt passer stilen din. Men hva vet jeg... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Gahh jeg hater å skulle flytte! Sitter å hooker opp sneaker etter sneaker til alle andre enn meg selv.. Men heldigvis snart relase på Day of the dead og diverse Halloween kicks Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Er på jakt etter Nike Shox sko, men sliter med å finne en litt mer fritidssko utgave av disse modellene. Altså ikke sånn løpesko, men heller hverdagssko. Noen forslag? Shoxman.com Genial!! 601 kr for ALLE shox. Fikk mine på fredag.. LOVE <3 Hvordan er det med moms. Kan du skrive melding til dem om at dem skal skrive ned verdien på varen? Hvordan er frakten. billig? Edit. Ble visst en sko fra ebay og shoxman. Hvor lang er leveringstiden på shoxman? Fortsatt så betalte jeg 701 kr for dem. LES! 601 + 100 frakt. That's all. Betalte ikke for å hete de, ingen moms/toll. Skjønner? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Det står jo 600,- inkl frakt da. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Hvor? På siden deres sto det 601 på alle skoene da jeg bestilte. Jeg vet jo hva jeg betalte selv, da. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Faen, kan dere ikke bare kikke på siden? "Åpningstilbud Nike Show 100$inkl. frakt" (kursen varierer) Blir spennende å se hvor lenge de klarer å holde oppe, jeg gir den til juletider.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Nye sko: On that note: Hvor får jeg tak i røde sneakers fra Nike? Jeg har trollet nettet og funnet et par, men jeg har akkurat samme modellen i svart. Noen som har alternativer? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Gratulerer Men hva slags modell er du ute etter da? Ikke alle modeller som kommer i helrødt orginalt, men kun gjennom collabs, limited, special etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå