Homme Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Tenker da orginal SB`esa, Blazer har har tynne såle enn de orginale rene skatekicksa F.eks Dunk low har en tykkere og mer robust såle Men jeg surret litt ja, bytter litt om på modelnavn i dag merker jeg... jobbet nesten ett døgn i strekk og ikke sovet på 2 ca =/ Endret 4. september 2009 av Homme Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ahh, nå skjønner jeg. Kanskje jeg skal titte litt på Dunks elns da. Andre "orginale" SB-kicks da? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nja, de jeg egentlig tenkte på produseres ikke lengre ;P Men Zoom er også vært enn titt, skoene Rodriquez collaba med Nike f.eks Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hmm.. Ja, må titte litt rundt etter noen gode skatesko nå. Er lei av sko som ikke tåler noe. Vans Era-ene jeg hadde gikk jo i oppløsning. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Men ser nå at Blazer Premium har ny såle (ny og ny....) som ser bedre ut forsåvidt. Så da trekker jeg egentlig tilbake alt jeg sagt;P Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Så det betyr at jeg fint kan bruke mine Blazer Premium til skating? Er dog litt usikker på om jeg vil ødelegge de nice skoa på den måten. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ser sånn ut egentlig, men jeg skater ikke lengre (bortsett fra litt longboarding ti sydligere strøk) så det er ikke min sterkeste side Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Når jeg tenker meg om, så er jo faktisk skoa mine representert i Skate 2, akkurat samme farge og modell (Nike Blazer Premium SB Sport Red/Black). Kan jo ta det som at skoa funker fett til skating. Endret 4. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Noen som har noen tips til steder og se etter sko i Bergen? Tenker utenom DNA, Tennissko osv. Godt spørsmål, jeg vet Bertoni og Retro har sko. Jeg trenger tips til sko... men jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter. Ikke sånne høye joggesko, (jeg er ikke helt inne i terminologien) ikke pensko (a la dresssko-looken) og ikke vans. Tja, er det da noen som fortsatt har forslag? Ikke mer enn 1500 og helst noe man kan finne i butikk her i byn. (Bergen) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Går an å for eksempel gå inn her og heller finne en type stil du liker, gjør det litt lettere å vite hva du liker og ikke hva du ikke liker (valgte bare asos da de har allt forskjellig og ganske bra utvalg) Endret 4. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Lanvin x Converse HS Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Fete! Endret 7. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er ikke fan av de. Klarer ikke skjønne hva det er som skal være så tiltrekkende med dem. Det eneste jeg kan komme på er at folk syns det er kult at det står Lanvin på dem, og det kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Da kjøper jeg meg heller et par Lanvin sko, selv om prisen er markant høyere. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det jeg likte i hvert fall var fargene, formen, og at Converse-stripen er bøyd. Det eneste jeg synes de kunne spart seg for var prikkene ved siden av stripen og Lanvin-taggen, men synes fortsatt at de er fete! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg liker de nokså godt, syns at den eggehvite sålen ser litt smårar ut, men hvis jeg ser de til en brukbar pris skal jeg nok ikke utelukke at jeg kjøper de! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg liker de nokså godt, syns at den eggehvite sålen ser litt smårar ut, men hvis jeg ser de til en brukbar pris skal jeg nok ikke utelukke at jeg kjøper de! Kommentarene på highsnobiety: classy. available in USA? admin: Not sure if they come out outside of Japan. såååeh Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hm. Hvis noen kan finne nøyaktige mål av de, kan jeg jo alltids måle mine egne føtter nøye (bredde, lengde, høyde og slikt) og så bestille dersom jeg finner noen som passer godt, og eventuelt bruke en proxy i Japan. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 God aften! Jeg er utrolig glad i å kjøre bil (og nei, ikke harry råner med volvo! Jeg liker å være stilren ) og bruker derfor mye sko som tilsier dette. Til nå har jeg Adidas sine Porsche Design S2, samt et par enkle sorte Lacoste sko. Jeg er VELDIG på leting etter DISSE skoene, men klarer ikke finne noen verken i Norge eller på noen gode plasser på nettet.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den, eller tips om sko i samme sporty "stil"? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er mulig du ikke er en harry råner, men du er hvertfall harry om du bruker Lacostesko og de Adidasgreiene. Stilren er du hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå